• امروز : جمعه, ۲۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 11 October - 2024
1

پیج اینستاگرام حاج قاسم به روز شد

  • کد خبر : 174386
  • 14 دی 1401 - 8:42
پیج اینستاگرام حاج قاسم به روز شد

همزمان با سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و در سومین سالگرد او، جوانی هیأت فاطمی اسدآباد با ایجاد ماکتی از صفحه اینستاگرام شهید سلیمانی و تصویر او در میدان شهر قاب عکسی را درست کرده و مردم در آن عکس یادگاری گرفتند. به گزارش عصر همدان؛  همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم […]

همزمان با سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و در سومین سالگرد او، جوانی هیأت فاطمی اسدآباد با ایجاد ماکتی از صفحه اینستاگرام شهید سلیمانی و تصویر او در میدان شهر قاب عکسی را درست کرده و مردم در آن عکس یادگاری گرفتند.

به گزارش عصر همدان؛  همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در ایستگاه مقاومتی که به همت جوانان هیأت فاطمی شهر اسدآباد در میدان امام(ره) این  شهر برپا شده بود، ماکتی از صفحه پیج اینستاگرام حاج قاسم و تمثال او گذاشته شده بود تا مردم با او عکس یادگاری بگیرند و اینگونه پیج شهید سلیمانی را به روز نگه دارند. در ماکت صفحه شهید سلیمانی که با هشتک هایی چون #مکتب_سلیمانی ، #مرد_میدان، # انتقام_سخت، #من_هم قاسم_سلیمانی_ام، و … به رشته تحریر در آمده بود و مردم در سلفی که با حاج قاسم می‌گرفتند، یادش را زنده نگه داشتند. برخی از مردم که در کنار تمثال مبارک حاج قاسم قرار می‌گرفتند، بی قرار و با چشم اشکبار بودند  بعضی هم مات تصویرش می شدند. در کنار این ماکت ، بنری هم از پرچم ایران و جمله حاج قاسم  با عنوان”جمهوری اسلامی حرم است” نصب شده بود و مردم با نوشتن جملاتی عهدی را با او می‌بستند.

 

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=174386
  • دیدگاه‌ها برای پیج اینستاگرام حاج قاسم به روز شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.