• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1
استاد حوزه و دانشگاه:

پیام اربعین حسینی ایستادگی در برابر ظلم است

  • کد خبر : 222508
  • 04 شهریور 1403 - 23:53
پیام اربعین حسینی ایستادگی در برابر ظلم است
زارعی استاد حوزه علمیه خانه ظلم و استکبار رژیم صهیونیستی را ویران شدنی و روبه زوال عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اصغر زارعی استاد حوزه علمیه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» گفت: اربعین حسینی نمادی از دریای خروشان لشکر امام زمان است که در حرکت به‌سمت میعادگاه خود، یعنی حرم امام حسین علیه‌السلام خالق اتفاقات زیبا و خوبی هستنند.

وی اتحاد و برابری و برادری را در مسیر اربعین بی‌نظیر خواند و گفت: چنین صحنه‌هایی را در هیچ‌کجا نمی‌توان یافت که همه از اقصی‌نقاط مختلف جهان در مسیر عاشقی امام حسین علیه‌السلام از خود، فداکاری و گذشت و ایثار برای کسانی که نمی‌شناسند و تا به‌حال ندیدند انجام دهند.

زارعی تصریح کرد: پیام اربعین حسینی ایستادگی در برابر ظلم مستکبر و دوستی و برادری در بین مسلمانان و آزادگان جهان است.

وی ایستادگی در برابر ظلم را در بین آزادگان جهان بیشتر از گذشته عنوان کرد و افزود: ابراز همدردی زائران حسینی با کودکان مظلوم غزه و اعلام انزجار از ظلم رژیم اشغال‌گر صهیونیستی پیام واقعی حرکت بزرگ عاشورا و اربعین است.

زارعی استاد حوزه علمیه اصرار بر ظلم و جنایت رژیم صهیونسیتی در فلسطین را نشانه زوال و فروپاشی این رژیم اشغال‌گر عنوان کرد و گفت: آن‌ها که امام حسین علیه‌السلام را به شهادت رساندند و بر مردم ظلم و ستم نمودند، با آن‌همه قدرتی که در دست داشتند طولی نکشید که به فروپاشی رسیدند و اکنون نیز رژیم غاصب صهیونیستی راه بنی‌امیه را تکرار می‌کند و کودک‌کشی و اصرار بر جنایات فجیع، نشانه‌های زوال و فروپاشی زودتر از وعده رهبر انقلاب درباره نابودی در این رژیم منحوس است.

وی بر لزوم اتحاد مسلمانان و همه آزادگان جهان در برابر ظلم و استکبار در جهان تأکید کرد و گفت: همان‌طور که خداوند در قرآن کریم فرموده است، خانه ظلم، همانند خانه عنکبوت سست است و زیبایی و شکوه ظاهری این خانه سست نباید انسان را فریب دهد و همه بدانند که با ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار، این خانه سست به‌زودی ویران خواهد شد.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222508
  • دیدگاه‌ها برای پیام اربعین حسینی ایستادگی در برابر ظلم است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.