• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس تاکید کرد:

پیاده‌روی اربعین زمینه‌ای برای وحدت هدفمند مسلمانان

  • کد خبر : 221731
  • 22 مرداد 1403 - 10:42
پیاده‌روی اربعین زمینه‌ای برای وحدت هدفمند مسلمانان
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: این تجمع عظیم بدون هیچ‌ چشم‌داشت مادی، نشان‌دهنده این است که اگر مسلمانان بخواهند می‌توانند به یک وحدت هدفمند برسند.

عباس صوفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»گفت: پیاده‌روی اربعین یک سنت دیرینه‌ایست که الحمدلله روز به روزهم بر تعداد نفرات شرکت‌کننده در این حرکت جهانی و هم بر اهمیت این امر افزوده می‌شود.

وی افزود: این تجمع عظیم بدون هیچ‌ چشم‌داشت مادی، نشان‌دهنده این است که اگر مسلمانان بخواهند می‌توانند به یک وحدت هدفمند برسند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این حرکت خودجوش جهانی نمایانگر قدرت اسلام و مسلمانان جهان است، عنوان کرد: پیاده‌روی اربعین اقتدای مردم به امام حسین علیه‌السلام و اهدافش را نشان می‌دهد، ان‌شاالله روزی برسد که همین مسلمان‌ها، کنار قدس نماز بخوانند.

صوفی با تاکید بر اینکه این سنت دیرینه جهانی شده و اربعین یک راهپیمایی جهانی است، خاطرنشان کرد: شروع این حرکت در ابتدا با چند نفر بوده که با گذشت زمان به تعداد زائران اربعین افزوده شده بطوریکه از تمام کشورهای جهان، به این وعده‌گاه رهسپار می‌شوند.

وی در پایان یادآور شد: هیچ تجمعی را در جهان، هم در حوزه معنویت، هم در حوزه جمعیت به این عظمت نمی‌بینید، اثرگذاری این حرکت بزرگ، در بیداری مردم جهان روز به روز بیشتر و بیشتر می‌شود.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221731
  • دیدگاه‌ها برای پیاده‌روی اربعین زمینه‌ای برای وحدت هدفمند مسلمانان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.