• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
4

پویش « به عشق قهرمان مردم» در شهرستان بهار

  • کد خبر : 174438
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
پویش « به عشق قهرمان مردم» در شهرستان بهار

همزمان با سومین سالروز شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی و در راستای نشر مشی و مرام شهید سلیمانی پویش «به عشق قهرمان مردم» در سطح شهرستان بهار برگزار شد. به گزارش عصر همدان؛ سردار سلیمانی یک تفکر و مکتب بود که با شهادتش این تفکر از بین نمی‌رود بلکه روزبه‌روز پرثمرتر از قبل […]

همزمان با سومین سالروز شهادت سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی و در راستای نشر مشی و مرام شهید سلیمانی پویش «به عشق قهرمان مردم» در سطح شهرستان بهار برگزار شد.

به گزارش عصر همدان؛ سردار سلیمانی یک تفکر و مکتب بود که با شهادتش این تفکر از بین نمی‌رود بلکه روزبه‌روز پرثمرتر از قبل می‌شود و کشور ما پر از قاسم سلیمانی‌های گمنام است؛دشمنان ما و آمریکایی‌ها منتظر مشت محکم ما باشند.

در راستای نشر مشی و مرام شهید سلیمانی، «پویش به عشق قهرمان مردم» با محوریت انجام کارهای خداپسندانه ازجمله توزیع بسته های معیشتی و فرهنگی، برگزاری مراسم ادعیه و ختم قرآن، ختم صلوات، پخش نذری، نذر نان صلواتی و تسویه حساب دفتری نیازمندان بدهکار به کسبه به عشق قهرمان مردم حاج قاسم همراه با پویش #جانفدا و #رفیق_شهیدم برگزار شد و بیش از ۴۰ نفر با شرکت در این پویش اقدامات خود را جهت انعکاس در فضای مجازی باهشتک ( #جانفدا #رفیق_شهیدم) ارسال نمودند.

انتهای پیام/ ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=174438
  • دیدگاه‌ها برای پویش « به عشق قهرمان مردم» در شهرستان بهار بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.