• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
1

پخت و توزیع ۳۵۰ هزار پرس غذا بین مددجویان کمیته امداد استان

  • کد خبر : 149591
  • 23 فروردین 1401 - 8:32
پخت و توزیع ۳۵۰ هزار پرس غذا بین مددجویان کمیته امداد استان

مدیر کل کمیته امداد استان همدان گفت: در طول ماه مبارک رمضان در ۱۵ آشپزخانه ایجاد شده جهت پخت غذای گرم برای مددجویان بیش از ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم پخت و توزیع می شود. به گزارش عصر همدان، با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان و جمعی […]

مدیر کل کمیته امداد استان همدان گفت: در طول ماه مبارک رمضان در ۱۵ آشپزخانه ایجاد شده جهت پخت غذای گرم برای مددجویان بیش از ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم پخت و توزیع می شود.

به گزارش عصر همدان، با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان و جمعی از مسئولان شهرستان از آشپزخانه «اطعام مهدوی» در نهاوند بازدید شد.

محمد رسول شیخی زاده مدیر کل کمیته امداد استان در حاشیه بازدید از آشپزخانه اطعام مهدوی شهرستان نهاوند در گفتگو با عصر همدان گفت: یکی از برنامه های ما در ماه رمضان طرح اطعام مهدوی است که از نخستین روز ماه مبارک با راه اندازی ۱۵ آشپزخانه در سراسر استان شروع شده است که کار پخت و توزیع غذای گرم را انجام می دهند.

وی اظهار داشت: ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم تا پایان ماه مبارک رمضان طبخ و به دست مددجویان کمیته امداد استان خواهد رسید.

شیخی زاده افزود: به منظور اجرای طرح اطعام مهدوی برای ماه مبارک رمضان علاوه بر پخت و توزیع غذای گرم، توزیع بسته معیشتی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در سراسر استان در این ماه پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: در طول یک ماه در این آشپزخانه ها روزانه ۵ هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان همدان افزود: پیش بینی می کنیم در طول ماه مبارک رمضان بیش از ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم توزیع شود.

وی ادامه داد: بسته های معیشتی را هم در این ماه با کمک خیرین و داوطلبان توزیع خواهیم کرد و سعی می کنیم به ازای هر خانواده مددجو حداقل یک بسته معیشتی اختصاص یابد.

شیخی‌زاده افزود: امروز آشپزخانه‌های اطعام مهدوی با هدف اطعام ایتام و نیازمندان در همدان و شهرستان‌های تابعه استان در حال فعالیت هستند و در شهرستان نهاوند روزانه ۵۰۰۰ پرس غذای گرم طبخ و توزیع می شود.

وی گفت: ماه رمضان فرصت خوبی برای کمک و همدلی با ایتام و نیازمندان است و خیرین می‌توانند با مشارکت در طرح اطعام مهدوی از طریق شماره‌گیری کد مهربانی #۰۸۱*۸۸۷۷* و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷-۹۹۷۵-۹۱۷۷-۷۷۷۷ کمک‌های خود را به نیازمند رسانده و در این امر سهیم باشند.

همچنین مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان در ادامه سفر در شهرستان نهاوند از طرح های اشتغال و خودکفایی مددجویان بازدید و در منزل تعدادی از مددجویان حضور یافت و از پروژه های ساخت منزل مددجویان و آموزشگاه قالی بافی مددجویان این کمیته نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=149591
  • دیدگاه‌ها برای پخت و توزیع ۳۵۰ هزار پرس غذا بین مددجویان کمیته امداد استان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.