• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
2
امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:

پاسخ توهین کنندگان به سردار سلیمانی را در صندوق رای خواهیم داد

  • کد خبر : 219482
  • 13 تیر 1403 - 9:47
پاسخ توهین کنندگان به سردار سلیمانی را در صندوق رای خواهیم داد
امام جمعه کبودراهنگ در واکنش به توهین یکی از کاندیدهای انتخابات ریاست جمهوری به شهید سلیمانی گفت:جواب ابلهان خاموشی است مردم روز جمعه جواب دندان شکنی به او خواهند داد.

حجت‌الاسلام نقی باقری در گفتگو با خبرنگار «عصر همدان» و در واکنش به توهین یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در برنامه زنده گفت:ما از این جسارت و هتک حرمت ناراحت نیستیم چون تامرد سخن نگوید عیب و هنرش نهفته باشد.

وی با اشاره به ذات انسان‌ها افزود: ذات این شخص آشکار و مشخص شد و جواب ابلهان خاموشی است!

امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به پاسخ دندان شکن مردم ایران نسبت به این کاندیدا خاطر نشان کرد:البته ملت عزیز وقهرمان ایران اسلامی روز جمعه در پای صندوق‌های رای جواب دندان‌شکنی خواهند داد.

در اولین شب مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری در دور دوم ، یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری با توهین به جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های سردار حاج قاسم سلیمانی او را موی دماغ آمریکا خطاب قرار داده بود.

با طرح این موضوع در برنامه زنده تلویزیونی موجی از پیام‌ها و واکنش‌های مردم در فضای مجازی علیه مسعود پزشکیان راه افتاده است.

مردم در شبکه‌های اجتماعی شهرستان کبودراهنگ با ترند هشتک نه به دولت سوم روحانی خشم و انزجار خود از این هتک حرمت را علنی کرده و خواستار برخورد و عذرخواهی رسمی این کاندیدای ریاست جمهوری شدند.

مردم ایران شهید سلیمانی را کابوس جنایتکاران جهان می‌دانند و این حرکت نسنجیده کاندیدای اصلاح طلب در این شرایط حتما به ضرر وی خواهد انجامید و باعث ریزش شدید آرای وی خواهد شد.

انتهای خبر/ ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219482
  • دیدگاه‌ها برای پاسخ توهین کنندگان به سردار سلیمانی را در صندوق رای خواهیم داد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.