• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
5
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

پاسخگوی اصلی در عملیات تروریستی کرمان مردم هستند

  • کد خبر : 208729
  • 16 دی 1402 - 15:09
پاسخگوی اصلی در عملیات تروریستی کرمان مردم هستند
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه در این عملیات تروریستی پاسخگوی اصلی مردم هستند، گفت: اگر مردم در پای صندوق‌های رای با قدمی استوار حضور داشته و انتخابات پر رنگی را رقم بزنند، پاسخی در خور به دشمنان اسلام خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص حادثه تروریستی گلزار شهدای شهر کرمان در سالروز شهادت سردار دلها، اظهار کرد: دشمنان کوردل و مزدور نظام اسلامی در سالروز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این حادثه تلخ را رقم زدند.

وی افزود: مردمی که با انگیزه و با عشق در این روز به مزار این شهید بزرگوار آمده را با یک اقدام و عملیات کور مورد تهاجم قرار داده و عده‌ای را زخمی و شهید کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی(ره)، در زمان شهادت شهید بهشتی، عنوان کرد: بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود، تصور آنها این است که با کشتن مردم، مردم صحنه را خالی می‌کنند، اما اینگونه نبود.

سردار مجیدی با بیان اینکه دشمنان کورخوانده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم نه تنها در کرمان بلکه در سراسر کشور در روز سالروز شهادت سردار دلها مراسم گرفتند، که دشمن با این وحشی‌گری باعث اهتمام بیشتر مردم در این کارها شد.

وی با اشاره به مضمون آیات الهی و گفته شهید بهشتی که می‌فرمودند: ای دشمن از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر! تصریح کرد: خوشبختانه جوانان ما امروز، این مسیر را پیدا کرده و با استقامت در این مسیر گام نهاده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پاسخ به سوال ما مبنی بر چگونگی پاسخ دولت ایران در رابطه با این حادثه تروریستی، تاکید کرد: پاسخ دشمنان را مردم ایران خواهند داد، دشمنان بدنبال حذف این مراسم‌ها و تجمع ملت ایران در مناسبت‌های سیاسی و مذهبی بوده که با این کار جبهه مقاومت را به فراموشی بسپارند.

سردار مجیدی با تاکید بر اینکه هر چند ان‌شاالله انتقام شهدای کرمان در آینده گرفته خواهد شد، عنوان کرد: اصل مردم هستند که عملاً انتقام را با حضور در این مراسمات می‌گیرند.

وی با بیان اینکه پاسخگوی اصلی مردم هستند، خاطرنشان کرد: اگر مردم در پای صندوق‌های رای با قدمی استوار حضور داشته و انتخابات پر رنگی را رقم بزنند، پاسخی در خور به دشمنان اسلام خواهند داد.

 

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208729
  • دیدگاه‌ها برای پاسخگوی اصلی در عملیات تروریستی کرمان مردم هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.