• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
3
مدیرکل اوقاف همدان خبر داد

ویژه‌برنامه عزاداری آخر صفر در بقعه شاهزاده حسین(ع) همدان

  • کد خبر : 2579
  • 14 آبان 1397 - 13:23
ویژه‌برنامه عزاداری آخر صفر در بقعه شاهزاده حسین(ع) همدان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری ویژه‌برنامه عزاداری آخر ماه صفر در بقعه متبرکه شاهزاده حسین(ع) همدان خبر داد.

به گزارش عصر همدان،‌ حجت الاسلام محمد کاروند از برگزاری ویژه برنامه عزاداری آخر ماه صفر در همدان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم از ۱۵ آبان ماه به مدت دو شب در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام رحیمی سخنران و امیرحسین اسدی مداح این برنامه است، گفت: در سوگ رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام حسن مجتبی(ع) مراسم عزاداری در آستان مقدس شاهزاده حسین(ع) برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برنامه‌های دهه وقف سخن گفت و افزود: در شهرستان همدان هشت برنامه شاخص برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان ملایر به مناسبت دهه وقف هفت برنامه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در شهرستان نهاوند پنج برنامه، در تویسرکان، رزن و کبودراهنگ ۶ برنامه، در اسدآباد ۱۳ و در شهرستان بهار پنج برنامه برگزار خواهد شد.

کاروند با اشاره به برگزاری همایش «یاوران وقف» در شهرستان‌ها و مرکز استان گفت: ایستگاه «همه واقف باشیم» در تمام شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در دهه وقف نشست‌هایی با اصناف مختلف برگزار خواهیم کرد، افزود: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برپایی نمایشگاه وقف و آشنایی با واقفان خیراندیش و موقوفات بزرگ استان از جمله برنامه‌های دهه وقف است.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=2579
  • دیدگاه‌ها برای ویژه‌برنامه عزاداری آخر صفر در بقعه شاهزاده حسین(ع) همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.