• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1
فرمانده انتظامی شهرستان بهار در دیدار مردمی عنوان کرد؛

وظیفه فراجا در تأمین امنیت مردم

  • کد خبر : 223775
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۷:۳۳
وظیفه فراجا در تأمین امنیت مردم
فرمانده انتظامی شهرستان بهار در دیدار مستقیم با مردم از تأمین امنیت مردم توسط نیروهای تلاش شبانه روزی انتظامی شهرستان بهار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهارعلی‌حسن حیدری جو در کلانتری ۱۱ شهری بهار در حاشیه دیدار مستقیم با مردم ضمن گرامی‌داشت فرا رسیدن ایام هفته دفاع مقدس گفت: نیروی انتظامی در دفاع از وطن و امنیت کشور و شهروندان، شهدای بسیاری را تقدیم نظام اسلامی کرده است و همواره در حفظ و حراست از امنیت کشور مقتدرانه در برابر تهدیدات ایستادگی و با آن مقابله می‌کند.

وی گفت: در روزهای اخیر نیز شهادت سه تن از پرسنل و سربازان نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان به‌دست عوامل کوردل گروه‌های تروریستی گواه این مطلب می‌باشد که نیروی انتظامی جان برکف برای امنیت مردم در صحنه حضور دارد.

حیدری هدف از برگزاری دیدار مستقیم با مردم را تسهیل و سهولت در خدمت‌رسانی عنوان کرد و گفت: در دیدارهای مردمی اهالی بدون واسطه با فرمانده انتظامی شهرستان در موضوعات مختلف صحبت می‌کنند که صحبت با مردم آثار و برکات زیادی دارد که رهبر انقلاب نیز به آن تأکید می‌کنند و ما نیز به شیوه‌های مختلف ارتباط مستقیم مردمی را همیشه برقرار می‌کنیم که یکی از آن‌ها ارتباط مردم با فرمانده انتظامی شهرستان در کلانتری می‌باشد.

در انتها فرمانده انتظامی شهرستان بهار از همراهی اهالی شهرستان بهار با پلیس در عرصه‌های مختلف تقدیر کرد و تعامل مردم با پلیس را یکی از مهم‌ترین مولفه‌های حفظ و ثبات امنیت و آرامش در شهرستان بهار عنوان کرد.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223775

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.