• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
4
نماینده منتخب مردم ملایر در مجلس:

وحدت کلید واژه حل مشکلات کشور است

  • کد خبر : 216029
  • 22 اردیبهشت 1403 - 8:26
وحدت کلید واژه حل مشکلات کشور است
نماینده منتخب مردم ملایر در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هم طرفداران بنده و هم طرفداران سایر نماینده‌ها کمک دهند که با وحدت برای حل مشکلات کشور تلاش کنیم چراکه وحدت کلیدواژه حل مشکلات است.

احمد آریایی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به نتیجه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر گفت: خدا رو شاکرم که مجدد مردم به من اعتماد کردند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم باید اولویت کاری باشد، تصریح کرد: در قبال آرای مردم فقط حس ادای دین به مردم با خدمت دارم.

نماینده منتخب مردم ملایر در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:خدمت، خدمت و خدمت برنامه من در چهار سال آینده و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

وی عنوان کرد: هم طرفداران بنده و هم طرفداران سایر نماینده‌ها کمک دهند که با وحدت برای حل مشکلات کشور تلاش کنیم چرا که وحدت کلیدواژه حل مشکلات است.

وی در پاسخ با تفاوت خود در دوره قبلی حضور در مجلس شورای اسلامی گفت: تفاوت احمد آریایی‌نژاد مجلس نهم با آریایی‌نژاد مجلس دوازدهم در کوله‌باری از تجربه است اما آرمان‌ها و اعتقادات ثابت است.
آریایی‌نژاد گفت: سخن آخر اینکه ما فقط مدیون مردم هستیم و باید برای خدمت به آنان تمام تلاش خود را انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ مرحله انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ملایر همزمان با ۲۱ حوزه دیگر کشور برگزار شد.

مردم ملایر در این مرحله از انتخابات برای دومین بار احمد آریایی‌نژاد پس از نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را راهی بهارستان کردند.
آریایی‌نژاد در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مجموع ۳۵ هزار و رأی صحیح موفق به کسب ۱۲ هزار و ۸۵۱ رأی شد.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=216029
  • دیدگاه‌ها برای وحدت کلید واژه حل مشکلات کشور است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.