• امروز : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 9 October - 2024
4

واکنش مردم، فعالان رسانه‌ای، سیاسی و اجتماعی همدان به جابجایی فرماندار بهار/ دولت اسیر سهم‌خواهی‌ها نشود

  • کد خبر : 179634
  • 20 اسفند 1401 - 14:30
واکنش مردم، فعالان رسانه‌ای، سیاسی و اجتماعی همدان به جابجایی فرماندار بهار/ دولت اسیر سهم‌خواهی‌ها نشود

خبر جابجایی فرماندار انقلابی و کارآمد شهرستان بهار، موجی از نارضایتی‌های مردمی را در پی داشته است. مردم، رسانه‌های مختلف و فعالان سیاسی نسبت به این تغییر واکنش های تندی داشته و خواستار لغو این جابجایی و ابقای روح‌الله نباتی شده‌اند. به گزارش عصرهمدان؛ در روزهای اخیر، خبر جابجایی روح‌الله نباتی، فرماندار بهار به صدر […]

خبر جابجایی فرماندار انقلابی و کارآمد شهرستان بهار، موجی از نارضایتی‌های مردمی را در پی داشته است. مردم، رسانه‌های مختلف و فعالان سیاسی نسبت به این تغییر واکنش های تندی داشته و خواستار لغو این جابجایی و ابقای روح‌الله نباتی شده‌اند.

به گزارش عصرهمدان؛ در روزهای اخیر، خبر جابجایی روح‌الله نباتی، فرماندار بهار به صدر اخبار مهم استان همدان تبدیل شده است.

این تغییر در حالی منتشر شد که شائبه‌های فراوانی مبنی بر دخالت و فشار نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در این جابجایی وجود دارد.

موضوع تا آنجا پیش رفت که آیت الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز در خطبه‌های نماز جمعه نسبت به آن موضع‌گیری کرده و اظهار کرد: اگر چاره ای نباشد کسانی که دخالت کرده و فشار سیاسی وارد می کنند در خطبه ها معرفی می شوند و این یک تهدید جدی است.

در شرایط فعلی، آقایان دولتی در همدان باید مدنظر داشته باشند که که اتخاذ این تصمیم سیاسی و برکناری یک فرماندار جهادی و مقبول، باعث التهاب و برهم خوردن آرامش مردم در ایام پایانی سال می‌شود و هزینه‌های زیادی در بحث سرمایه‌های اجتماعی بر دولت بار می‌کند.

با این‌همه، تصمیم‌گیران در این ماجرا با مواجه شدن با تذکرات، درخواست‌ها و مطالبات بسیار دلسوزان نظام و جریان انقلابی، از این تصمیم عقب نشینی کردند؛ تا جایی‌که حسن رضانیا، معاون سیاسی امنیتی استاندارد ی همدان صبح امروز در شورای اداری شهرستان بهار گفت: صبر کنید خبر های خوبی را مردم ما خواهند شنید، بگذارید در روزهای آخر سال مردم در آرامش باشند و این آرامش را خدشه دار نکنید!

البته جناب آقای معاون به اینکه اتخاذ تصمیم سیاسی و تسلیم شدن به درخواست خارج از وظیفه یک نماینده مجلس باعث التهاب و برهم خوردن آرامش مردم در ایام پایانی سال شده، اشاره ای نداشتند.

جریان انقلابی، مردم، فعالان سیاسی، رسانه‌ای و اجتماعی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موصوع واکنش‌های تند و تیزی نشان دادند که انتظار می‌رود نماینده عالی دولت در استان همدان ناظر به مشی دولت مردمی مبنی بر توجه به مطالبات مردم  نسبت به این واکنش‌ها حساسیت داشته و از این تصمیم هزینه‌ساز منصرف شود.

در ادامه بخشی از واکنش ها به این جابجایی در شبکه‌های اجتماعی را مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=179634
  • دیدگاه‌ها برای واکنش مردم، فعالان رسانه‌ای، سیاسی و اجتماعی همدان به جابجایی فرماندار بهار/ دولت اسیر سهم‌خواهی‌ها نشود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.