• امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 30 September - 2024
0
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان عنوان کرد:

واکسینه کردن نظام اسلامی با کارهای فرهنگی درست

  • کد خبر : 224592
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸
واکسینه کردن نظام اسلامی با کارهای فرهنگی درست
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: با انجام کارهای فرهنگی درست، انقلاب و نظام اسلامی را واکسینه کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ حسن رضانیا صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی هفته ملی کودکان، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، اظهار کرد: قرآن به جبهه حق و حزب‌الله می‌فرماید که مقاومت کنید و بشارت باد برشما پیروزی، از دشمنی دشمنان نترسید.

وی با بیان اینکه کلام خدا محکم‌ترین کلام‌هاست و وعده‌های الهی حتماً اتفاق خواهد افتاد، عنوان کرد: این روزها شرایط بسیار سخت و دشوار شده‌است، بنابراین برای بردباری بیشتر، خیلی نیاز داریم تا با قرآن اُنس بگیریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان خاطرنشان کرد: قرآن به دشمنی یهود اشاره کرده، آنها برای ایجاد ترس بیشتر در میان جبهه مقاومت این شیطنت‌ها را انجام می‌دهند.

رضانیا در ادامه ابراز کرد: کار اصلی در این کشور برنامه‌ریزی برای فرهنگ چگونه زیستن و رفتار کردن با بچه‌ها است، چراکه دشمن برای همین بچه‌ها برنامه داشته و ساعت‌ها کار می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه هر کاری که داریم انجام می‌دهیم برای این است که کودکانمان در مسیر درست حرکت کنند، تصریح کرد: انقلاب و نظام ایران اسلامی ما با این کارهای فرهنگی واکسینه خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در ادامه اضافه کرد: یکی از شاخصه‌های پیامبر اکرم(ص)، اهمیّت دادن به کودکان بود، اهمیّت دادن به کودکان به‌اندازه‌ای که پیامبر اسلام‌(ص)، با آن جایگاه ویژه‌ای که داشتند، نشان از اهمیّت بالای این کار است.

رضانیا در پایان یادآور شد: این هفته مناسبی برای گسترش نشاط صادقانه و بی‌غلّ‌وغش کودکان است، از ۲۶ دستگاهی که متولی هستند می‌خواهیم که با اقدامات خود، این هفته را به یک هفته بانشاط تبدیل کنند.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224592

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.