• امروز : یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 30 June - 2024
0
نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد:

حضور ما، مشت محکمی بر دهان دشمنان

  • کد خبر : 219157
  • 08 تیر 1403 - 13:56
حضور ما، مشت محکمی بر دهان دشمنان
نماینده ولی‌فقیه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه گفت: هنوز فرصت مشارکت هست، امروز دشمنان ما منتظرند ببینند برای کشور ما چه اتفاقی می‌افتد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ نماینده ولی فقیه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه گفت: آنها که مارا تحریم می‌کنند و تلاش می‌کنند زندگی را برای مردم سخت کنند، دارو به بیماران ما نمی‌دهند، مدام درحال تلاش برای عدم مشارکت هستند.

آیت‌الله شعبانی افزود: فضای انتخابات از آن فضاهایی است که باید توجه بیشتری به تقوا داشت و خدا را در نظر گرفت‌، امروز روز انتخابات است، انتخابات تمام می‌شود اما اگر کسی بی تقوایی کرد، تهمت زد باید جوابگوی این معصیت‌ها باشد.

وی ابراز کرد: رئیس جمهوری که مطلوب ما است باید ویژگی‌هایی داشته باشد، او باید کسی باشد که خیرخواه اسلام باشد ، خیر‌خواه ولایت و مردم باشد و در مقابل دشمنان ما سخت باشد و تصامح نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: خاصیت مردم‌سالاری این است که ما تابع اکثریت باشیم، هر کسی که مورد اقبال مردم باشد و رای بیاورد ممکن است مطلوب ما نباشد، اما باید در مقابل این موضوع خاضع بود و همه تلاش کنند تا اتحاد شکل بگیرد، امید است رئیس جمهور آینده محصور در ستاد‌هایش نشود و تمام ظرفیت‌ها را بکار بگیرد که مشکلات کشور حل شود.

 

آیت‌الله شعبانی در پایان افزود: بعد از اعتماد مردم متواضع باشید‌، احساس غرور نکند که من چند ملیون رای آورده‌ام، اینکه کسی رای مردم را کسب می‌کند این یک نعمت الهی است که باید به شکرانه این نعمت تواضع به خرج داد، شهید رئیسی همینطور بود با آن میزان رای خودش را از مردم جدا نمی‌دانست و همواره متواضعانه برخورد می‌کرد، اگر دولت بخواهد خدمت کند، وزرا مهم هستند ،باید کسانی را انتخاب کرد که خیرخواه و توانمند باشد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219157
  • دیدگاه‌ها برای حضور ما، مشت محکمی بر دهان دشمنان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.