• امروز : جمعه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
1
نایب رئیس مجلس:

همدلی و وحدت رمز موفقیت در توسعه همدان است

  • کد خبر : 224741
  • 12 مهر 1403 - 8:50
همدلی و وحدت رمز موفقیت در توسعه همدان است
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه استان همدان ظرفیت‌های فراوانی دارد، بر لزوم استفاده از این ظرفیت‌ها و همکاری همه دستگاه‌ها برای پیشرفت همدان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ شب گذشته حمیدرضا حاجی‌بابایی، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان، ضمن تبریک موفقیت اخیر نیروهای مسلح در عملیات نظامی، بر اهمیت وحدت و همدلی برای توسعه استان تاکید کرد.

وی با اشاره به جایگاه تاریخی و فرهنگی همدان، از استاندار سابق قدردانی کرده و برای استاندار جدید آرزوی موفقیت کرد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه استان همدان ظرفیت‌های فراوانی دارد، بر لزوم استفاده از این ظرفیت‌ها و همکاری همه دستگاه‌ها برای پیشرفت همدان تاکید نمود.

حاجی‌بابایی در بخشی از سخنان خود گفت: استان همدان یک استان فرهنگی است بزرگانی در استان هستند و بودند و حول محور بزرگانمان باید باشیم.

استاندار همدان بسیار انسان پاک، بامعرفت، اخلاق‌مدار بود، کارهای بسیار خوبی را انجام داد، هماهنگی خوبی بین مسئولین بود؛ استان در تمام زمینه‌ها در حال رشد است اما در برخی باید فکر کنیم این حرکت باید ادامه یابد.

وی همچنین بر اهمیت وحدت و همدلی بین همه دستگاه‌ها و نهادها تاکید کرد و گفت: امروز کنار هم بودن نه یک انتخاب بلکه یک اضطرار است؛ این کشور و این نظام نیاز به هماهنگی و وفاق دارد؛ مردم حوصله حاشیه و حاشیه‌سازی را ندارند.

حاجی‌بابایی در پایان سخنان خود بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های استان و همکاری همه دستگاه‌ها برای پیشرفت همدان تاکید کرد و گفت: استان جای حاشیه‌سازی نیست، دولت و مجلس باهم وفاق دارند و همه باهم دست به دست هم دهیم یک استان پرافتخار بسازیم که سرافراز شود.

انتهای خبر/الف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=224741

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.