• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
2
استاندار همدان:

همدان با شکوهی وصف‌ناپذیر، عالم برجسته خود را بدرقه کرد

  • کد خبر : 218176
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
همدان با شکوهی وصف‌ناپذیر، عالم برجسته خود را بدرقه کرد
پیکر آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، عالم برجسته و نماینده سابق ولی فقیه در همدان، امروز با حضور انبوه مردم در میدان امام خمینی(ره) تشییع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، که صبح امروز در میدان امام خمینی(ره) برگزار شد، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، با سخنانی به مقام شامخ این عالم برجسته ادای احترام کرد.

قاسمی‌فرزاد در ابتدای سخنان خود با اشاره به حدیثی از رسول اکرم(ص) اظهار داشت: هرگاه عالمی از دنیا برود، گویی رخنه‌ای در اسلام ایجاد می‌شود که هیچ چیز نمی‌تواند آن را پر کند.

وی در ادامه با تأکید بر جایگاه رفیع علم و تقوا در دین اسلام، عمر پربار آیت‌الله طه‌محمدی را نمادی از تعهد و خدمت صادقانه به اسلام و مردم دانست.

استاندار همدان با برشمردن سوابق و خدمات ارزشمند آیت‌الله طه‌محمدی، از جمله سال‌ها نمایندگی ایشان در کسوت نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری و ریاست بنیاد علمی و فرهنگی بوعلی سینا، خاطرنشان کرد: ایشان همواره دغدغه دین و مردم را در سر داشت و با تلاش بی‌وقفه خود در جهت ترویج معارف اسلامی و جلوگیری از انحرافات دینی گام برمی‌داشت.

قاسمی‌فرزاد در ادامه با تأکید بر ثبات قدم و استقامت آیت‌الله طه‌محمدی در مسیر خدمت به مردم و دوری ایشان از هرگونه وابستگی به دنیا، یادگارهای ارزشمند ایشان در تربیت شاگردان و ترویج دین را گنجینه‌ای ماندگار برای جامعه دانست.

انتهای خبر/الف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218176
  • دیدگاه‌ها برای همدان با شکوهی وصف‌ناپذیر، عالم برجسته خود را بدرقه کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.