• امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
2
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان تاکید کرد:

همدان، قطب جدید ارزیابی مدیران سلامت کشور

  • کد خبر : 222651
  • 07 شهریور 1403 - 11:01
همدان، قطب جدید ارزیابی مدیران سلامت کشور
افتتاح موزه تاریخ پزشکی، اجرای ۶۰ پروژه بهداشتی و درمانی و راه‌اندازی کانون ارزیابی مدیران، همدان را به یکی از قطب‌های سلامت کشور تبدیل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری «عصرهمدان»به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی همدان؛ محمد مهدی مجذوبی با بیان اینکه در این دوره یک کار ویژه منحصر به فرد از سوی دانشگاه علوم پزشکی همدان انجام و موزه تاریخ پزشکی سلامت افتتاح شد خاطرنشان کرد: در این سه سال اخیر ۶۰ پروژه بهداشتی و درمانی با بیش از ۹۰ هزار متر مربع افتتاح را نیز در استان داشتیم.

وی با اشاره به اینکه کانون ارزیابی مدیران غرب کشور در همدان راه‌اندازی شده و در حال حاضر مدیرانی از استان‌های مختلف برای ارزیابی و گرفتن پست و مسئولیت به همدان می‌آیند گفت: این مهم می‌تواند در آینده توسعه استان و ارتقای توانمندی مدیران استان را به دنبال داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه آرزوی موفقیت تمام مدیران آتی را داریم، به خصوص کسانی که در حوزه سلامت تلاش خواهند کرد گفت: باید همواره از اقدامات شهید رئیسی یادی کنیم و قدردان زحماتش باشیم، ایشان در شرایط خاصی مسئولیت ریاست جمهوری را برعهده گرفتند و جهادی پار کار تمام مسائل کشور بودند.

وی با اشاره به اینکه دوره زندگی کوتاه است و دوره مدیریت از آن کوتاه‌تر و واقعا اگر در زمان مسئولیت خود کاری نکنیم فرصت‌ها را از دست می‌دهیم و بعدا پشیمان می‌شویم بیان کرد: همواره باید قدردان افراد و شخصیت‌های بزرگی مانند شهید رئیسی، شهید سلیمانی و … بود که از وقت، آبرو و عمر خود برای اعتلای کشور گذاشتند و امیدواریم ما نیز به تاسی از آنها در هر مسئولیتی تکلیف خود را به خوبی انجام دهیم.

 

انتهای خبر/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222651
  • دیدگاه‌ها برای همدان، قطب جدید ارزیابی مدیران سلامت کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.