• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
2
خدمات ویژه دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان؛

هر ۵۰ روز یک خدمت ویژه درمانی در ملایر

  • کد خبر : 217803
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
هر ۵۰ روز یک خدمت ویژه درمانی در ملایر
فرماندار ملایر گفت: در دوره هزار روزه دولت سیزدهم خدمات ویژه‌ای در بحث بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان ملایر انجام شد و هر ۵۰ روز یک خدمت بزرگ در شهرستان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ سلمان اسماعیلی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح دانشکده علوم پزشکی ملایر با اشاره به خدمات اقشار مختلف در حوزه بهداشت و درمان شهرستان ملایر گفت: دانشکده علوم پزشکی آرزوی دیرینه ملایر بود و در ادوار مختلف پیگیری‌های فراوانی انجام شد و در دولت سیزدهم شاهد این افتتاح در ملایر بودیم.

وی با اشاره به اقدامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان ملایر گفت: رئیس جمهور شهید ایران تقریبا هزار روز در جایگاه مدیریتی حضور داشت که هر ۵۰ روز یک خدمت در حوزه بهداشت و درمان در ملایر اجرا شد.

فرماندار ملایر با بیان اینکه دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به مسیله بهداشت و درمان داشت، عنوان کرد: تحقق دانشکده علوم پزشکی یکی از خدمات برجسته‌ای است که در دولت سیزدهم تحقق یافت.

وی افتتاح اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) و افتتاح مرکز ناباروری بیمارستان مهر را از خدمات ماندگار دولت آیت‌الله رئیسی در ملایر عنوان کرد و گفت:اقدامات فراوان در حوزه ارتقا جایگاه درمان و بهداشت در شهرهای مختلف شهرستان از جمله ارتقا اورژانس بیمارستانی، افتتاح مرکز جامع سلامت زنگنه و شبانه‌روزی شدن مراکز جامع سلامت در ازندریان و اسلامشهر آق‌گل از جمله دیگر طرح‌های دولت سیزدهم در ملایر است.

اسماعیلی راه‌اندازی دستگاه آنژیوگرافی در بیمارستان امام حسین(ع) را یکی دیگر از مطالبات ویژه‌ ملایری ها عنوان کرد و گفت: در دولت سیزدهم ۳۱ میلیاردی تجهیزات به بیمارستان‌های شهرستان ملایر اضافه شد و
۲۰ میلیارد تومان تجهیزات نیز توسط خیز خریداری شده است و به بیمارستان‌های ملایر اضافه می‌شود.

وی ساخت بخش نوزادان و ان‌آی‌سی‌یو بیمارستان مهر و شیمی درمانی بیمارستان مهر را از دیگر خدمات دولت در ملایر عنوان کردم و گفت: مجوز بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی ملایر در این دوره به ملایر اختصاص یافت وهر پنجاه روز یک خدمت بزرگ در حوزه درمان و آموزش پزشکی در شهرستان انجام شد.

فرماندار ملایر گفت: اقدامات انجام شده نشان از کار و اراده دولت سیزدهم در خدمت به مردم بود و با فقدان رئیس جمهور کار تعطیل نشد.
وی عنوان کرد: همه خادمان ملت در دولت سیزدهم لحظه‌ای خدمت را متوقف نکرده و همه ما به عنوان خدمتگذاران مردم تا دقایق آخر دولت سیزدهم لحظه ای از کار و تلاش دست بر نمی‌داریم.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217803
  • دیدگاه‌ها برای هر ۵۰ روز یک خدمت ویژه درمانی در ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.