• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
2
فرماندار فامنین:

هدف مهارت‌آموزی تبدیل به اشتغال است

  • کد خبر : 206133
  • 11 آذر 1402 - 10:32
هدف مهارت‌آموزی تبدیل به اشتغال است
فرماندار فامنین گفت: مهارت آموزی در شهرستان و در مراکز فنی و حرفه‌ای و مراکز آموزشی  اگر به اشتغال تبدیل شود به هدف رسیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آوای فامنین » سید روح‌الله حسینی در بازدید از یک کارگاه تولیدی ضمن تاکید بر حمایت از تولید در شهرستان افزود: در مهارت آموزی کسب مدرک برای دریافت تسهیلات و… انحراف است و باید این مهارت به اشتغال و تولید تبدیل شود و سطح اشتغال شهرستان را بالا ببرد.

فرماندار فامنین عنوان کرد: هر چه فعالیت و مشارکت اقتصادی در منطقه‌ای بیشتر باشد، تولید ثروت در آن منطقه هم بیشتر است و تولید ثروت بیشتر رفاه و امنیت بیشتر را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: باید زمینه مشارکت اقتصادی را برای تمامی افرادی که امکان مشارکت دارند فراهم بیاوریم و در این زمینه تاکید بر آموزش یکی از روش ها است.

حسینی اظهار داشت: موقعیت فامنین دلیلی شده تا از قدیم بازار در آن فعال باشد و لازم است این بازار تقویت شود و تاثیر آن بر اقتصاد مردم منطقه بیشتر شود.

شایان ذکر است سید روح الله حسینی فرماندار شهرستان فامنین از تنها کارگاه تولید نقل و نبات و سوغات شهرستان، برادران میرزایی، بازدید کرد  و از نزدیک مسائل و مشکلات مربوط به این کارگاه را بررسی کرد.

انتهای خبر/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206133
  • دیدگاه‌ها برای هدف مهارت‌آموزی تبدیل به اشتغال است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.