• امروز : جمعه - ۱۵ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 5 July - 2024
2

هدف فتنه گران در سال ۸۸ تغییر ساختار نظام بود

  • کد خبر : 39679
  • 08 دی 1398 - 9:40
هدف فتنه گران در سال ۸۸ تغییر ساختار نظام بود

مرتضی سیاهوشی با بیان اینکه آشوب طلبان در فتنه ۸۸ تغییر ساختار نظام را می خواستند، گفت: امروز نیز برخی دنباله روهای سران فتنه، با موج سواری بر روی مطالبات مردمی، به دنبال استحاله نظام هستند. فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در آستانه روز بصیرت در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: حماسه عظیم نهم […]

مرتضی سیاهوشی با بیان اینکه آشوب طلبان در فتنه ۸۸ تغییر ساختار نظام را می خواستند، گفت: امروز نیز برخی دنباله روهای سران فتنه، با موج سواری بر روی مطالبات مردمی، به دنبال استحاله نظام هستند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در آستانه روز بصیرت در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: حماسه عظیم نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی، نقطه عطفی بود که اصول و حقیقت آن را می توان در کلام رهبری درک کرد.

وی افزود: امام خامنه ای آن حضور مردمی در نهم دی ماه سال ۸۸ را تبلور و نمادی از بصیرت، دشمن شناسی و حضور در عرصه مجاهدانه ملت ایران بر می شمردند.

سرهنگ سیاهوشی با بیان اینکه گروهی از نخبگان رادیکال پشت فتنه ۸۸ بودند، افزود: آن فتنه بزرگ با ادعای دروغین تقلب در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری روی داد، فتنه ای از سوی خواص بی بصیرت و نخبگان غرب زده سازمان دهی شده بود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تصریح کرد: فتنه گران طرفداران خود را برای آشوب خیابانی به کف میدان دعوت کردند تا با حذف قانون اساسی، نظام را مجبور به پذیرش خواسته های کوردلانه خود کنند.

وی عنوان کرد: دشمنان نظام هر روز با یک فتنه جدید به دنبال تخریب انقلاب هستند، اما حضور همیشگی مردم در صحنه ها این فتنه ها را همچون فتنه بنزینی در سال جاری خاموش کرده است.

سیاهوشی ادامه داد: امروز نیز دشمنان با موج سواری بر روی مطالبات مردمی، می خواهند نقشه های شوم خود را پیاده کنند، در حالی که صف ملت از صف اغتشاشگران و آنانی که به جان و مال مردم بی گناه رحم نمی کنند، جداست.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان همچنین با اشاره به اینکه پروژه شوم فتنه ۸۸ برای تغییر ساختار نظام بود، گفت: اما امروز دشمنان با توجه به شرایط کنونی، به دنبال استحاله نظام و تهی کردن انقلاب از درون هستند تا با وارد کردن توده های مردمی به صحنه های خیابانی آن هم به بهانه مشکلات معیشتی، نظام را دچار تنزل کنند.

وی با بیان اینکه کشور در برخی بخش های اجرایی با ضعف مدیریتی روبرو است، تأکید کرد: راه حل تمام مشکلات، افزایش هماهنگی و همکاری بین قوای سه گانه برای گره گشایی از مشکلات است.

سیاهوشی شفاف سازی، تبیین صحیح، منصفانه و منطقی سرمنشاء مشکلات کنونی را امری ضروری در وضعیت فعلی عنوان و تاکید کرد: اطمینان بخشی به مردم و آگاهی سازی درخصوص اینکه نظام توانایی ارائه راهکار برای حل مشکلات موجود را دارد هم بسیار مهم است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: فتنه بزرگ ۸۸ با حضور مردمی ولایی نابود شد و بی تردید حضور همیشگی ملت و همیاری آنان با نظام، برای حل مشکلات کنونی نیز می تواند راه حلی برای غلبه بر مشکلات اقتصادی باشد.

انتهای پیام/ ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=39679
  • دیدگاه‌ها برای هدف فتنه گران در سال ۸۸ تغییر ساختار نظام بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.