• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
2

نیروهای ناجا حافظ جان و امنیت مردم هستند

  • کد خبر : 67950
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
نیروهای ناجا حافظ جان و امنیت مردم هستند

مسعود مصطفی جوکار با انتقاد از تحریم ناجا توسط آمریکا گفت: ناجا یکی از ارکان نیروهای مسلح در کشور است که امنیت و آرامش را با خود به ارمغان می آورد. مسعود مصطفی جوکار، نائب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص تحریم ناجا توسط آمریکا گفت: تحریم ملت ایران […]

مسعود مصطفی جوکار با انتقاد از تحریم ناجا توسط آمریکا گفت: ناجا یکی از ارکان نیروهای مسلح در کشور است که امنیت و آرامش را با خود به ارمغان می آورد.

مسعود مصطفی جوکار، نائب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص تحریم ناجا توسط آمریکا گفت: تحریم ملت ایران توسط آمریکا به امری عادی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: ناجا با خویشتنداری همیشه در صحنه بوده و حافظ جان، مال و امنیت مردم است بطوری که در چند سال اخیر با مشکلات زیادی روبرو بوده ایم و نیروهای ناجا زحمات زیادی کشیده اند.

جوکار با اشاره به عبور نفت کش های ایرانی و رسیدن آنها به ونزوئلا گفت: جمهوری اسلامی با قدرت کار خود را انجام می دهد تا این پرچم پیروزی را به دست صاحب اصلی اش برساند.

نائب قهرمان المپیک ۲۰۰۴ آتن پیشرفت ایران در بحث کنترل کرونا را یکی از مصداق های موفقیت آمیز در سایه تحریم ها دانست و افزود: آمریکا باید بداند که هر چقدر ایران را تحریم کند آن را در قسمت های مختلف قوی تر کرده است.

وی گفت: کشف کالاهای قاچاق و توزیع کنندگان مواد مخدر نمونه ای کوچک از فعالیت های ناجا در سطح کشور است.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=67950
  • دیدگاه‌ها برای نیروهای ناجا حافظ جان و امنیت مردم هستند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.