• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
0
امام جمعه شهرستان اسدآباد تاکید کرد:

نیاز استان همدان به استانداری کارآمد و توانمند

  • کد خبر : 223082
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
نیاز استان همدان به استانداری کارآمد و توانمند
امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به مشکلات استان همدان به ویژه گردنه و مسکن اسدآباد، گفت: این استان برای حل مشکلات نیاز به استانداری کاری و توانمند دارد که باید با تعامل دولت و نمایندگان مجلس انتخاب شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۱۶ شهریور در مسجد جامع شهر اسداباد با قرائت دعای امام زمان(ع) و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، گفت: کسی که با تقوا باشد و صبوری کند، خداوند متعال اجر محسنین را ضایع نخواهد کرد.

وی با اشاره به قیام خونین ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ و سخنان امام خمینی(ره) در این زمینه، تصریح کرد: در این روز نظام مستبد پهلوی عاشورا به پا کرد و مردمی در پی اسلام‌خواهی تجمع کرده‌ بودند را به خاک و خون کشید و بیش از ۴ هزار را شهید و مجروح کردند.

امام جمعه شهرستان اسدآباد بااشاره به دلایل عدم انتقام ایران از اسرائیل در پی به شهادت رساندن شهید هنیه، گفت: علی‌رغم آن‌ که ایران به اسرائیل حمله نکرده است اما خسارت‌های زیادی بر آنان تحمیل شده و این حمله نکردن ایران انان را بدبخت کرده، سپاه با نگاهش این خسارت‌ها را بر آنان تحمیل کرده البته به وقتش موشک‌باران خواهند شد.

وی با بیان اینکه وزیر جنگ صهیونیست عنوان کرده که انتظار حمله ایران ما را دیوانه کرده است، گفت: وقتی انتظار انتقام ما اسرائیل را دیوانه می‌کند، هنوز موقع زدن موشک نرسیده است به موقع موشک‌ها زده خواهد شد و دل‌ها بیشتر خنک می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی در بخش دیگری از سخنانش به تعمل دولت و مجلس برای حل مشکلات اشاره کرد و افزود: می‌طلبد دولت با نمایندگان مجلس استان مشورت داشته باشد و یک استاندار کارآمد نماینده دولت باشد تا بتواند مشکلات استان از جمله مسکن، طرح جامع تفصیلی، راه‌های مواصلاتی را حل کند.

وی با اشاره به تردد بیش از ۶ میلیون زائر و عبور زایران از ۱۷ استان از گردنه اسدآباد به کربلای معلی، گفت: علی‌رغم عبور این زایران اما وضعیت گردنه مطلوب نبود،

چندین تصادف فوتی در این مسیر رخ داد که یک استاندار توانمند و کاری داشته باشیم مشکلات حل خواهد شد.

انتهای خبر/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223082
  • دیدگاه‌ها برای نیاز استان همدان به استانداری کارآمد و توانمند بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.