• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
2

نماینده سابق مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس درگذشت

  • کد خبر : 222893
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
نماینده سابق مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس درگذشت
حجت‌الاسلام والمسلمین علی فاضل همدانی نماینده سابق مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی روز گذشته دار فانی را وداع گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ همزمان با ۲۸ صفر و سالروز شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین علی فاضل مثبت همدانی نماینده ادوار دوم و سوم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی پس از تحمل دوره بیماری به لقاالله پیوست.

این فقید سعید عمر شریف خود را وقف تلاش‌های دینی، علمی و نیز نقش‌‌آفرینی در عرصه‌های اجتماعی، آموزشی، سیاسی و خدمت به اسلام، انقلاب، نظام و مردم با رویکرد و عملکرد ارزشی و انقلابی به ویژه در حوزه علمیه، قوه مقننه و وزارت جهاد کشاورزی کرد.

سرتیپ پاسدار رضا طلایی نیک معاون برنامه‌ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع و نماینده اسبق مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی و همچنین فتح‌الله توسلی نماینده فعلی مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی هر کدام در پیام های جداگانه‌ای درگذشت این عالم ربانی را تسلیت گفتند.

متن این پیام ها به این شرح زیر است :

انا لله و انا الیه راجعون

سفر اُخروی این روحانی گرامی از دنیای فانی به جهان باقی همزمان با ایام سوگواری آل‌الله توام با رحمت و مغفرت واسعه الهی و مشمول عنایات اهل بیت علیه‌السلام است.

اینجانب درگذشت این شخصیت عالم و ولائی را به خانواده و بستگان مکرم، جامعه روحانیت و مردم متدین شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ و دوستان و علاقه‌مندان ایشان در قم، تهران و استان همدان تسلیت عرض می‌نماییم.

سرتیپ پاسدار رضا طلایی نیک معاون برنامه ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع

فتح‌الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی جداگانه درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل همدانی را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است :

«انا لله و انا الیه راجعون»

خبر حزین درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین علی فاضل مثبت همدانی نماینده ادوار دوم و سوم شهرستانهای بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی را دریافت نمودم.
مرحوم فاضل در۲ دوره نمایندگی مردم شریف شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ با سلامت زیست و منشا خدمات ارزشمندی برای منطقه بود و نام نیک از خود بجای نهاد.

اینجانب درگذشت این عالم برجسته را به جامعه روحانیت معظم ، مردم شریف حوزه انتخابیه ،دوستداران و علاقمندان ایشان و خانواده مکرم تسلیت عرض نموده و از خداوند غفران و رحمت الهی برای آن مرحوم و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت دارم .

فتح الله توسلی نماینده مردم شریف شهرستان های بهار وکبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی

انتهای خبر/وحید رستمی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222893
  • دیدگاه‌ها برای نماینده سابق مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس درگذشت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.