• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0
رئیس شورای اسلامی شهر همدان تأکید کرد:

نقش اصلی شوراها در تصمیم‌سازی کشور

  • کد خبر : 225761
  • 26 مهر 1403 - 14:42
نقش اصلی شوراها در تصمیم‌سازی کشور
رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شوراها نقش اصلی برای تصمیم‌سازی در کشور را دارند، گفت: مجمع مشورتی بستر کارآمد در بررسی راه‌ها و چالش‌ها است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» پیش از ظهر امروز محمود مسگریان در اجلاس هفتاد و سوم مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها با بیان اینکه مجمع مجموعه‌ای متنوع از اندیشه‌هایی است که گرد هم می‌آیند تا با خرد جمعی گام‌های موثری در راستای ارتقای سطح زندگی شهروندان قدم بردارند، گفت: یکی از وظایف اصلی شوراها مشارکت در تصمیم‌سازی کلان است.

وی با اشاره به اینکه شوراها نقش اصلی برای تصمیم‌سازی در کشور را دارند، افزود: مجمع مشورتی بستر کارآمد در بررسی راه‌ها و چالش‌ها است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: در این بستر کارآمد اندیشه‌ها در اختیار شورای عالی استان‌ها قرار می‌گیرد تا تصمیم‌گیری‌ درستی را در کشور را شاهد باشیم و مشکلات رفع شوند.

مسگریان با بیان اینکه دقت نظر شوراها در چهار بعد زیست محیطی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارای اهمیت است، گفت: کلید اصلی، توسعه پایدار در وحدت بین مسئولان و مردم بوده و کلید انسجام شوراها و شهرداری‌ها نیز در اتحاد و همدلی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه هفتاد و سومین اجلاس مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها در شهر همدان برگزار می‌شود و امیدواریم از ظرفیت بنیادی آن برای توسعه و ارتقای کشور بهره‌مند شویم، تصریح کرد: دولت باید به خواسته و مطالبات اهتمام ویژه داشته باشد.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225761

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.