• امروز : پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 27 June - 2024
2
مسئول بسیج اساتید نهاوند:

نقش اثرگذار اساتید در جهاد تبیین

  • کد خبر : 218773
  • 01 تیر 1403 - 13:44
نقش اثرگذار اساتید در جهاد تبیین
مسئول بسیج اساتید نهاوند گفت: وظیفه قشر دانشجو و استادان دانشگاه‌ها بیان دستاوردهای کشور و تشریح معیارهای انتخاب اصلح بر اساس منویات امام راحل و مقام‌ معظم رهبری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ ایمان سلگی در سخنرانی قبل از خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند به مناسبت سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتیدگفت: شهید چمران شخصیتی کامل و فرمانده‌ای بی‌نظیر بود که عشق، عمل، عرفان و شجاعت را با هم داشت و فردی شاخص در انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: زندگی و شخصیت ایشان الگویی کامل برای همه ما اساتید دانشگاه است و وظیفه ما ادامه دادن راه ایشان است.

سلگی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پیشرفت‌های کشور افزود: دشمن از ایران قوی هراس دارد و می‌خواهد دانش آموزان و دانشجویان ما را از مسیر انقلاب دور کند و نقشه‌های زیادی دارد که باید هوشیار باشیم.

استاد دانشگاه‌های نهاوند بیان کرد: وظیفه ما در این راه همانطور که رهبر انقلاب فرمودند فریضه واجب و قطعی جهاد تبیین است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: نقش دانشگاه و دانشجو را می‌توانیم در پیشرفت و آینده کشور تقویت کنیم و باید در این راه از همه استعدادها و نیروهای مؤمن و انقلابی بهره ببریم.

مسئول بسیج اساتید نهاوند گفت: وظیفه اساتید ایجاد امیدواری در جامعه و پرورش فرزندان صالح و نسل آینده‌ساز کشور است.

وی ادامه داد: اساتید همچنین نقش مهم و اثرگذاری را در جهاد تبیین و دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات دارند.

سلگی بیان داشت: وظیفه قشر دانشجو و استادان دانشگاه‌ها بیان دستاوردهای کشور و تشریح معیارهای انتخاب اصلح بر اساس منویات امام راحل و مقام‌ معظم رهبری است.

وی افزود: همه وظیفه داریم معیارها را که شامل مردمی بودن، انقلابی بودن، تلاش شبانه‌روزی، کار برای رضای خدا و ولایتمداری را در کاندیداها تحقیق کنیم و به فرد اصلح برسیم.

این استاد دانشگاه‌های نهاوند اظهار داشت: خدمات و تلاش‌های شبانه روزی دولت شهید رئیسی و مردمی بودن ایشان معیار خوبی برای انتخاب فرد شایسته برای تصدی ریاست جمهوری است.

سلگی گفت: انشاالله با آگاهی و بصیرت در روز هشتم تیرماه با حضور پرشور خود و انتخابی فرد اصلح و انقلابی حماسه‌ای دیگر خلق کنیم.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218773
  • دیدگاه‌ها برای نقش اثرگذار اساتید در جهاد تبیین بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.