• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
2
امام جمعه فامنین:

نخست وزیر و وزیر جنگ اسرائیل بازداشت خواهند شد

  • کد خبر : 217548
  • 11 خرداد 1403 - 14:28
نخست وزیر و وزیر جنگ اسرائیل بازداشت خواهند شد
امام جمعه فامنین گفت: تصمیم تاریخی دیوان کیفری بین‌الملل برای بازداشت نخست وزیر و وزیر جنگ اسرائیل یک تصمیم تاریخی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حجت الاسلام و المسلمین علی غفاری امام جمعه شهر فامنین در خطبه‌های امروز ۱۱ خردادماه ۱۴۰۳ ضمن پرهیز رقبا از تخریب غیر اخلاقی و غیر مستند از یکدیگر گفت: کسانی که در انتخابات پیش رو از کاندیدهای مختلف حمایت می‌کنند باید اهل تقوا باشند و درسی که شهیدجمهور یاد داد این بود با وجود داشتن اطلاعات مطلق از رقبا می‌توان از هواهای نفسانی گذشت.

امام جمعه فامنین با تکیه بر فرمایشات رهبر حکیم و با تدبیر نظام که سال‌ها پیش فرمودند؛ کار جهادی و انقلابی بدون فکر پیش نمی‌رود و خدا برای اثبات این بیان حکیمانه دو نشانه و آیت در مقابل ما قرار داده است.

این دو نشانه عبارتند از؛ اولین حجت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی عزیز و دومین حجت شهید آیت‌الله رئیسی عزیز که وقتی ما خصایص این دو شهید را بررسی می‌کنیم می‌بینیم چراغ راه و الگو ما هستند و ما را به قله خواهند رساند.

وی با اشاره به خصوصیات این شهیدان افزود: برای تک‌تک ما درس است مخصوصاً برای سیاسیون! اولین خصوصیت، انتخاب سبک زندگی مجاهدانه، دوم عظم بر خدمتگذاری تا پای جان، سوم تدین و تعبد به معنای جامع کلمه چهارم اخلاص، پنجم صداقت و صبر انقلابی، ششم خستگی ناپذیر بودن، هفتم باور عمیق به انقلاب و ارزش‌های انقلاب، هشتم ساده زیستی، نهم وقف عمر برای خدمت به مردم، دهم تضرع این شهدا، یازدهم عشق وافر به اهل بیت، دوازدهم حضور در کف میدان، سیزدهم فرار از دنیا طلبی، چهاردهم مظلومیت در عین قدرت، پانزدهم حاشیه گریزی و تمرکز به ماموریت‌ها، شانزدهم مهار شهرت طلبی برای خود و نزدیکان، هفدهم فرار از خویشاوند سالاری، هجدهم ولایت‌مداری و ترجیح ولایت‌مداری برای همه امور است.

خطیب نماز جمعه فامنین اضافه کرد: شاخص‌های ذکر شده برای تشخیص بهترین افرادی می‌باشد که وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری می‌شوند و ما باید انتخاب آگاهانه‌ و دقیق داشته باشیم و باید گذشته این کاندیداها را سنجیده شود که کدام یک از این‌ها ولایت‌مدار می‌باشد.

حجت الاسلام و المسلمین علی غفاری با اشاره به مراسم رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) که در پیشرو داریم، ادامه داد:امام خمینی رحمت الله علیه خستگی ناپذیر بود و با مبانی فکری خود مکتبی را شکل داد و مکتب امام صادق (ع) را تقویت کرد.

امام جمعه فامنین تصریح کرد: این روزها در دانشگاه‌های دنیا مکتب امام راحل ادامه داشته و در رأس می‌باشد، ملت‌ها بیدار شده و به برکت این مکتب دولت‌ها نیز در حال بیدار شدن می‌باشند.

وی بر راهبردهای امام خمینی رحمت‌الله علیه برای شکوه و عظمت مستضعفین اشاره کرد و ادامه داد: امید نبستن به حاکمان مستبد و قدرت‌های خارجی برای رها شدن از مشکلات، سرمشق گرفتن از انقلاب اسلامی در برابر استبداد، ایجاد دولت بزرگ اسلامی، پنجم نشان دادن حقیقت اسلام به جهانیان، توجه به جنبه‌های سیاسی مکتب اسلام، بهره‌گیری از فقه ناب اسلام برای سامان دادن به جهان اسلام است و امیدواریم این راهبردها را ادامه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین غفاری با اشاره به تصمیم تاریخی دیوان کیفری بین‌المللی برای بازداشت نخست وزیر و وزیر جنگ اسرائیل یک تصمیم تاریخی دانست و از دادستان کل دیوان کیفری بین المللی تشکر کرد، که این حرکت تا امروز مشاهده نشده بود و این حرکت یک پیام مهم دارد این است که عمق انزوای سیاسی بین‌المللی رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد و استکبار جهانی این همه حرکت‌ها را می‌بیند و حرکتی انجام نمی‌دهد و ما می‌گوییم انشاالله این بیداری ملت‌ها و دولت‌ها در حمایت از حرکت تاریخی زوال آمریکا و اسرائیل را نزدیک خواهد کرد.

در پایان وی از همه دهیاران، شوراها، مسئولین هیئات مذهبی مردم شهرستان در جهت برگزاری مراسمات مختلف در بحث بزرگداشت آیت الله شهید رئیسی و همراهان برگزار کردند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای خبر/ح

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217548
  • دیدگاه‌ها برای نخست وزیر و وزیر جنگ اسرائیل بازداشت خواهند شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.