• امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
2
توسط هلال احمر انجام شد؛

نجات فرد گرفتار در کوهستان نهاوند

  • کد خبر : 223173
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
نجات فرد گرفتار در کوهستان نهاوند
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند از نجات مرد ۴۷ ساله‌ای که در کوهستان روستای سیاه‌دره نهاوند دچار حمله قلبی شده بود خبر داد.

علی کیانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان»، گفت: با دریافت گزارش توسط مرکز کنترل عملیات امداد و نجات استان مبنی بر بروز حادثه در ارتفاعات روستای سیاه‌دره نهاوند سریعاً عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: بر اساس این‌ گزارش فردی در منطقه سیاه‌دره بخش خزل نهاوند در ارتفاعات دچار حمله قبلی شده بود و‌ نیازمند امدادرسانی بود.

کیانی افزود: برای کمک‌رسانی به وی یک تیم از جمعیت هلال‌ احمر شهرستان نهاوند با یک دستگاه آمبولانس به منطقه صعب‌العبور کوهستانی روستای سیاه‌دره اعزام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه مصدوم پس از انجام اقدامات امدادی اولیه به پایین کوه منتقل و جهت اعزام به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس پایگاه فارسبان شد.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند با تشکر از تیم اعزامی گفت: از کسانی که قصد کوهپیمایی دارند تقاضا داریم در صورت امکان و داشتن بیماری تنهایی به کوهستان عزیمت نکنند.

کیانی افزود: دو پایگاه قلعه‌قباد و فیروزان در شهرستان فعال هستند و هر دو دارای آمبولانس و تجهیزات لازم هستند.

وی اظهار داشت: روزانه ۱۰ نفر در این‌ پایگاه‌ها به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و یک کشیک هم در مرکز جمعیت هلال احمر در شهر نهاوند فعال است و دارای آمبولانس هم هستند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223173
  • دیدگاه‌ها برای نجات فرد گرفتار در کوهستان نهاوند بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.