• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
1
یادداشت:

نبرد گفتمان‌ها، انقلاب اسلامی در برابر غرب‌باوران

  • کد خبر : 219356
  • 11 تیر 1403 - 7:00
نبرد گفتمان‌ها، انقلاب اسلامی در برابر غرب‌باوران
یک کارشناس مسائل سیاسی در اسدآباد نوشت: آگاه باش غرب‌گدایان نعل وارونه می‌زنند، دم از استقلال ایران می‌زنند اما از اقتدار ملی ایران نگران می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ هوشنگ نادری در این یادداشت نوشت: ما بر این باوریم که تا استقرار قطعی دولت کریمه حضرت ولی‌عصر ارواح العالمین له الفدا، نبرد میان حق و باطل همچنان در جریان است؛ برای همین است که عبارت منتسب به امام جعفر صادق(ع) دائم در ناخودآگاه شیعه تکرار می‌شود«کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا»زیرا یقین داریم همواره‌ تاریخ عاشورا در حال تکرار است و همه زمین‌ها محل تلاقی و رویارویی حق و باطل است.

اگر با چشم دل به رویارویی گفتمان‌ها نظر اندازید خواهید دید از هر سو این حسین(ع) است که ندای هل من ناصرا ینصرنی سر می‌دهد و یا شمر زمانه توست که به سپاهیانش فرمان حمله به خیمه گاه حق صادر می‌کند.

صورت‌ها و ظواهر را در نظر نگیر در نظر آر حضور تو به کدام جبهه یاری می‌رساند.

ای برادر و خواهر هموطن، در این جدال گفتمانی دقت کن حنجره‌ات و قلمت را به کدام جریان عاریه داده‌ای، بیانت، قلمت و قدمت گفتمان اصیل انقلاب که عزت ایرانی، استقلال وطن و مردم‌سالاری دینی را هدف غایی خود قرار داده است، یاری می‌نماید و یا به گفتمان کدخداباوران، قیمومیت پذیران از غرب امداد می‌رساند؟
بصیرت یعنی اینکه عاقبت اندیش باشی به نتیجه عملت فکر کنی، متوجه باشی اقدام تو باعث حاکمیت جریانی می‌شود که ایران را برای ایرانیان می‌خواهد یا اینکه به جریانی گرایش پیدا کرده‌ای که قصد دارد وطن را از مسیر دگراندیشی، کاسب منشی و فرصت‌طلبی در اختیار هژمون آمریکا قرار دهد؟

آگاه باش غرب‌گدایان نعل وارونه می‌زنند، دم از استقلال ایران می‌زنند اما از اقتدار ملی ایران نگران می‌شوند، قدرت ایران را که توانسته است مرزهای امنیتی ما را به هزاران کیلومتر دورتر انتقال دهد و بحول و قوه الهی و با رهبری بی‌مثال رهبر معظم انقلاب و اراده پولادین شما ملت غیور ایران، تمدن نوین اسلامی-ایرانی را در این گستره فرهنگی مستقر خواهیم نمود، به سخره می‌گیرند و عامل تنش زایی منطقه معرفی می‌کنند!

به استراتژی محور مقاومت که در درون جهان اسلام همدلی ایجاد کرده و در کلیت جهان عامل، بیداری ملت‌ها و عدم حمایت افکار عمومی جهانیان از سلطه طلبی غرب شده است، هیچ اعتماد و باوری ندارد. در عوض هرگاه به قدرت رسیده اند بگونه ای سیاستگذاری کرده‌اند تا ایران ذیل قدرت آمریکا تعریف شود، هر چند در نهایت بهره‌ای جز اینکه در ردیف یکی از سه محور شرارت از منظر غرب قرار بگیرند، نصیب‌شان نشد!
آیا دوباره به کدخدا باوران رای خواهید داد؟
بهتر نیست موضوع را تک ساحتی نبینید و از منظر تحلیل گفتمانی به موضوع ورود کنید؟
اطمینان داشته باشید راه میانه‌ای نیست، ۴۶ سال پیش در سال ۵۷ غرب متوجه شد امپراطوی خفته ایران، قوقنوس وار از زیر خاکستری که طی دویست سال تلنبار شده بود سر برآورده و به کمتر از تاسیس دوباره تمدن ایرانی اسلامی رضایت نخواهد داد، برای همین بیکار ننشست و نقشه‌های متعددی برای جلوگیری از تاسیس امپراطوری ایرانی را پیاده کرد و در اخر بهترین گزینه تهی‌سازی انقلاب از درون و به قدرت رسانیدن نفوذی‌ها شناخته شد و این استراتژی را در صدر برنامه‌های خود قرار داد، آیا نفوذ را باور نداری و به بازگشت نفوذی‌ها بی‌توجه خواهی بود؟
اکنون شما ملت در برابر تاریخ ایستاده اید، اینده ایران در دستان شماست، می‌توانید به استمرار حرکت تاریخی و حساس ایران به سمت تحقق تمدن ایرانی- اسلامی رای بدهید که دیگر آرزوهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و… را نیز در درون خود محقق خواهد کرد و یا اینکه به بازگشت نفوذ، غربگرایی و استیلای هژمون امریکایی بر حیات و ممات ایران امضای تایید خواهید زد؟

آینده در مورد شما و اینکه تا چه میزان توانستید صحنه را درست تشخیص بدهید و از عهده ماموریت تاریخی خود بدرستی برآیید قضاوت خواهد کرد.

اگر نمی.خواهید در تاریخ ایران تلخ کامیهایی از نوع ترکمانچای و برجام بدفرجام تکرار شود از جبهه نفوذ روی‌گردان شوید و در سمت صحیح تاریخ بایستید.

 

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219356
  • دیدگاه‌ها برای نبرد گفتمان‌ها، انقلاب اسلامی در برابر غرب‌باوران بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.