• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
2

مکتب امام خمینی، مکتب توزیع عادلانه ثروت و قدرت است

  • کد خبر : 154629
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۰۶
مکتب امام خمینی، مکتب توزیع عادلانه ثروت و قدرت است

فتح الله توسلی اظهار کرد: نهضت امام خمینی محدود به جغرافیای ایران نبود بلکه هدف امام حذف جریان استکبار از جامعه جهانی بود. به گزارش عصرهمدان؛ فتح الله توسلی، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهر لالجین گفت: امام راحل توانستند به جهان ثابت کنند […]

فتح الله توسلی اظهار کرد: نهضت امام خمینی محدود به جغرافیای ایران نبود بلکه هدف امام حذف جریان استکبار از جامعه جهانی بود.

به گزارش عصرهمدان؛ فتح الله توسلی، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهر لالجین گفت: امام راحل توانستند به جهان ثابت کنند که این انقلاب در تاریخ بشریت بی نظیر است انقلاب اسلامی ایران، گفتمان جدید اسلامی را آغاز کرد و مسیر تاریخ را به جهتی دیگر سوق داد.

توسلی اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی هیچ بن‌بستی نداریم، نهضت امام خمینی محدود به جغرافیای ایران نبود بلکه هدف امام حذف جریان استکبار از جامعه جهانی بود.

توسلی افزود: ویژگی خط امام متکی بر التزام به اسلام، تکیه بر مردم، برپایی عدالت اجتماعی، بود و برای امام توزیع عادلانه ثروت، قدرت و پاسداشت کرامت انسان اصل مهم بود.

وی گفت: امام خمینی(ره) مردم محوری را مقدم بر همه امور می‌دانست و با مستضعفان و پابرهنگان همراه بود.

توسلی اذعان کرد: باید از عمق جان اعتماد مردم را جلب کرد و بدانیم که پابرهنگان ذخایر انقلاب هستند و در جهت رفع مشکلات مردم و مستضعفان باید تلاش کرد و به شیوه امام(ره) قدم برداشت.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=154629
  • دیدگاه‌ها برای مکتب امام خمینی، مکتب توزیع عادلانه ثروت و قدرت است بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.