• امروز : یکشنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 23 June - 2024
2

موضوع جدید پروپاگاندای امپراتوری دروغ، آب همدان

  • کد خبر : 216704
  • 30 اردیبهشت 1403 - 9:22
موضوع جدید پروپاگاندای امپراتوری دروغ، آب همدان
همانگونه که پیش بینی می شد، پس از ناکامی ضدانقلاب در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ و جنگ شناختی و ترکیبی پیچیده ، تحریک مردم روی مشکلات اقتصادی و زیرساختی در دستور کار افراد خارج‌نشین و فیک نیوزهای آنها در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ اعتراض به کیفیت آب همدان ، بیشترین چالش مردم همدان در نزدیک به دو سال اخیر بوده است.

ناتوانی مسئولین در اقناع افکار عمومی باعث شده است تا برخی از عناصر وابسته ، آب را برای ماهیگیری گل آلود ببینند و با تحریک مردم ، به نام مطالبات اجتماعی به مقاصد خود برسند.

جمعه گذشته ، با فراخوان چند ماهه و تحریک های رسانه ای از خارج ، چند ده نفر ( حدود ۳۰نفر) جلوی حسینیه امام ره و محل برگزاری نمازجمعه ، در اعتراض به کیفیت آب جمع شدند.

حضور موثر فرماندار همدان در این جمع محدود و صحبت حضوری و چهره به چهره برای پاسخ به دغدغه های مردم ( حتی آنهایی که تحریک شده بودند) ، کاری موثر بود . پیشنهاد بازدید این جمع محدود از فرآیند انتقال و تصفیه آب در کنار رسانه ها هم از نکات خوب بود.

 

فتنه‌گران آب را بهانه اغتشاش کردند، اما مردم هوشیار بودند

در حاشیه این گفتگوها ، خانمی تحریک یا اجیرشده در اعتراض به فرماندار ، با الفاظی ناشایست به بسیج توهین می کند که فرماندار همدان بلافاصله از وی می خواهد که اینگونه صحبت نکند.

حدود ۳۰ ثانیه از این تجمع ۳۰ نفره و آن بخش توهین آمیز ، در فیک نیوزهای امپراتوری دروغ به طور وسیع نشر یافته است.

پاسخ بسیج به این موارد روشن است ؛ در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن صدها هزار بسیجی برای امنیت مردم ، جانشان را هم ایثار کردند.

آیه شریفه” اشداء علی الکفار و رحماء بینهم ” مبنای بسیج بوده و هست . این توهین یک همشهری بر اساس تحریک دشمن است که قطعا با محبت و عطوفت در میدان خدمت بی منت و محرومیت زدایی پاسخ داده می شود ؛ بسیج به وقت خدمت نشان داده که پای کار مردم و انقلاب ایستاده است.

تلاش دشمن برای دوقطبی سازی پس از ناکامی در عرصه جدید جنگ ترکیبی با محوریت آب کاملا مشهود است.

متن تکراری و ربات گونه صدها اکانت توئیتری ( شبکه ایکس) نشان می دهد که دشمن برای ایجاد درگیری و دوقطبی ، تلاش مضاعفی می کند ولی به عنوان یک عضو کوچک بسیج تاکید می کنم ما با تاسی از مالک اشتر فرمانده دلاور امیرالمومنین علیه السلام ، یاد گرفته ایم که رحماء بینهم را در میدان خدمت به مردم، مشق کنیم و اشداء علی الکفار را به وقت جهاد با نظام سلطه و ایادی آن .

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=216704
  • دیدگاه‌ها برای موضوع جدید پروپاگاندای امپراتوری دروغ، آب همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.