• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
1

مهلت ثبت‌نام در چهل‌ و‌ ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم تمدید شد

  • کد خبر : 186003
  • 16 خرداد 1402 - 10:21
مهلت ثبت‌نام در چهل‌ و‌ ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم تمدید شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات سراسری قرآن در رشته آوایی تا ۲۲ خرداد‌ماه و رشته‌های معارفی تا ۳۱ خرداد فرصت ثبت‌نام دارند. مجتبی جمالی، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به شرکت در چهل‌وششمین دوره […]

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات سراسری قرآن در رشته آوایی تا ۲۲ خرداد‌ماه و رشته‌های معارفی تا ۳۱ خرداد فرصت ثبت‌نام دارند.

مجتبی جمالی، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به شرکت در چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم تا ۲۲ خرداد‌ماه فرصت ثبت‌نام دارند گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های آوایی انفرادی و گروهی است و رشته‌های معارفی نیز تا ۳۱ خردادماه می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با تاکید براینکه مهلت ثبت نام یکبار تمدید شده است افزود: این مهلت دیگر تمدید نمی‌شود لذا از علاقه‌مندان تقاضا داریم هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ادامه داد: افراد شرکت کننده در چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه باید برای ثبت‌نام به سایت www.quraniran.ir  مراجعه کنند.

جمالی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در دو گروه معارفی و آوایی با‌‌ یکدیگر به رقابت می‌پردازند، تصریح کرد: چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآنی کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در رشته‌های ترتیل، حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل، قرائت، اذان، ترجمه قرآن، دعاخوانی و مدیحه‌سرایی، صحیفه سجادیه، تفسیر، نهج‌البلاغه، ترجمه سوره الرحمن و یاسین و معارف نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی این مسابقات در تیرماه سال جاری برگزار می‌شود گفت: افراد منتخب در مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه‌پیدا می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: رده سنی افراد شرکت کننده در چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآنی کریم سازمان اوقاف و امور خیریه ۱۸ سال به بالا است و تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر  برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/سعیدی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=186003
  • دیدگاه‌ها برای مهلت ثبت‌نام در چهل‌ و‌ ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم تمدید شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.