• امروز : چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 23 October - 2024
1
معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان خبر داد:

منع ورود موتورسوارن به پیاده‌راه‌ها با نصب ویلچرروها

  • کد خبر : 223730
  • 27 شهریور 1403 - 10:56
منع ورود موتورسوارن به پیاده‌راه‌ها با نصب ویلچرروها
نوآوری شهرداری همدان با نصب ویلچرروهای U شکل، به معضل تردد موتورسیکلت در پیاده‌روها پایان داد.

وحید علی‌ضمیر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ در خصوص مناسب‌سازی معابر برای افرادی که معلول بوده و افرادی که کالسه دارند، اظهار کرد: بزرگترین معضل رینگ اصلی شهر وجود موتورسواران هستند.

وی افزود: حضور موتور در میدان امام و پیاده‌روها یکی از معضلاتی است که هم مردم را اذیت می‌کند و هم دستگاه‌های مختلف از جمله دادستانی را درگیر کرده است.

معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان با بیان اینکه برای حل این مسئله حتی دادستانی هم ورود پیدا کرده اما فایده‌ای نداشته است.

علی‌ضمیر خاطرنشان کرد: برای ایجاد مانع برای ورود موتورسواران به پیاده‌راه و پیاده‌روها ناچار شدیم، ویلچرروهایی با طراحی دوتا u برعکس در وردوی این خیابان‌ها مشکل را حل کنیم.

وی ادامه داد: این طرح برای ۶ خیابان منتهی به میدان امام در حال اجراست، کالسکه و ویلچر براحتی از آن عبور کرده اما امکان تردد موتورها وجود ندارد.

معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان همچنین افزود: قرار است برای پیاده‌راه خیابان اکباتان‌ هم ویلچررو نصب شود که در این صورت، خودروها هم، امکان ورود به پیاده‌راه را نداشته باشند.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223730

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
به نظر من !!!

سیزده − 1 =