• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
4
امام‌جمعه نهاوند:

منافقین دستشان آغشته به خون مردم ایران اسلامی است

  • کد خبر : 187304
  • 28 خرداد 1402 - 11:22
منافقین دستشان آغشته به خون مردم ایران اسلامی است
امام‌جمعه نهاوند گفت: منافقین هم‌نوا با دشمنان انقلاب اسلامی، جنایت‌های زیادی را بر علیه مردم کشورمان انجام دادند و در پیشگاه ملت برای همیشه منفور هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، در خصوص جنایت‌های منافقین گفت: در حوادث مختلف منافقین همواره در پی ضربه زدن به انقلاب اسلامی و مردم بودند و در این راه جنایت‌های بی‌شماری انجام دادند.

وی اظهار داشت: در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۱۷ هزار نفر از افراد مذهبی، متدین و بی گناه توسط منافقین ترور و به شهادت رسیدند.

امام جمعه نهاوند افزود: منافقین همواره در خدمت منافع دشمنان ایران اسلامی بودند و برای همیشه منفور مردم کشور هستند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس هم منافقین با صدام هم پیمان شدند و بر علیه کشور اقدام کردند و لکه ننگ دیگری در کارنامه سیاه خودشان رقم زدند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: یکی از اقدامات گروهک تروریستی منافقین انجام عملیات به قول خودشان فروغ جاویدان بود که در تنگه مرصاد با رشادت رزمندگان استان همدان، منافقین زمین‌گیر شدند.

وی ادامه داد: جریان کفر و نفاق دشمن دیرینه مردم ایران هستند و هر اقدامی که توانستد بر ضد مردم کشور انجام دادند ولی همواره با مقاومت مردم مواجه شدند و ناکام ماندند.

امام جمعه نهاوند افزود: در دهه ۶۰ وقتی کشور در حال جنگ بود، منافقین جنایت‌های زیادی انجام دادند و مردم کوچه و بازار را به خاک و خون کشیدند و در زمین دشمن بازی کردند.

وی بیان داشت: قبول نوکری آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی و در جنگ تحمیلی نوکری صدام از دیگر خیانت‌های منافقین است و این عناصر خود فروخته به مردم ایران اسلامی خیانت کردند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: در حوادث و فتنه‌های مختلف همیشه منافقین حضور فعالی داشتند و مدام در حال طراحی و برنامه‌ریزی هستند؛ بنابراین باید هوشیار باشیم و مانند گذشته آنها را ناامید کنیم.

انتهای پیام/ سهرابی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=187304
  • دیدگاه‌ها برای منافقین دستشان آغشته به خون مردم ایران اسلامی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.