• امروز : جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 28 June - 2024
1

معرفی مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان همدان

  • کد خبر : 217398
  • 08 خرداد 1403 - 8:41
معرفی مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان همدان
مدیرکل جدید کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان همدان با حضور جعفر صباغیان معرفی گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد آئین تکریم محمد رسول شیخی زاده و معارفه سید حسن نعمتی ، مدیران کل سابق و جدید کمیته امداد استان همدان ، دو‌شنبه ۷ خردادماه با حضور جعفر صباغیان، قائم مقام کمیته امداد،مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان، معاون سیاسی اجتماعی استاندار و دیگر مسؤلان استانی در مجموعه فرهنگی تربیتی فجر برگزار شد.

قائم مقام کمیته امداد کشوردر مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان همدان با اشاره به نگاه و اندیشه آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: اولین تغییر ساختاری آستان قدس رضوی ایجاد معاونت مستضعفین بود که شهید جمهور دغدغه محرومان را داشتند، دیگری ایجاد فرصت زیارت برای افراد محروم سراسر کشور که در طول حیات خود امکان زیارت آقا علی ابن موسی الرضا را نداشتند با ایجاد زائر سرای رضوی مهیا شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: آقای شیخی زاده با آبرومندی و عافیت کمیته امداد را ترک می کند که مدیون امدادگرانی است که او را حمایت کردند.
وی با اشاره به اینکه آقای شیخی زاده جزو مدیران موفق در سطح استان بود گفت: وی با اشراف به نظام مسائل محرومیت زدایی می‌تواند با حضور در مجلس شورای اسلامی اثر گذار باشد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: کمیته امداد تقریبا ۲۲ روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (ره) تاسیس شد و توانست خدمات شایانی را به جامعه هدف خود ارائه دهد.

حجت الاسلام والمسلمین افتخاری افزود: با اینکه به نقطه مطلوب نرسیدیم امید است با تلاش مسئولین کمیته امداد محرومیت از اقشار جامعه محروم برداشته شود.

در ادامه معاون سیاسی و اجتماعی استاندار همدان با اشاره به شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گفت: با توجه به تعبیر مقام معظم رهبری از شهید جمهور که ایشان را از بهترین های این عالم در زیر آسمان عنوان کردند من را یاد یک کلام از قرآن کریم انداخت که آیت الله فقید و شهید ما که در غم از دست دادن ایشان سوختیم حجت الهی و آیت خدا بود.

در ادامه محمد رسول شیخی زاده گفت: در طول سه سال گذشته در سر فصل ها شاهد رشد نسبت به سال های قبل هستیم که نشان دهنده ارائه خدمات بیشتر به خانواده های نیازمند است.

وی تغییر و تحولات مدیریتی را یک امر طبیعی و عادی عنوان کرد و گفت: به اعتقاد من رسالت و خدمت اصلی نباید فراموش شود مخصوصا جامعه هدف کمیته امداد که کوتاهی در خدمت رسانی عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت.

در ادامه سید حسن نعمتی مدیر کل جدید کمیته امداد استان همدان ضمن تشکر از حسن اعتماد رئیس کمیته امداد کشور طی سخنانی اظهار داشت ارائه خدمات بی منت همراه با کرامت انسانی به نیازمندان و ولی نعمتان جامعه با روحیه جهادی و انقلابی، سر لوحه کارهای بنده و همکارانم در امداد استان خواهد بود.

در پایان مراسم از خدمات سه ساله محمد رسول شیخی زاده تقدیر و حسین نعمتی به عنوان مدیر کل کمیته امداد استان همدان معرفی شد.

گفتنی است، شیخی زاده در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم قروه و دهگلان از استان کردستان در مجلس حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/ د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217398
  • دیدگاه‌ها برای معرفی مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) استان همدان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.