• امروز : یکشنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 23 June - 2024
0

معاون وزیر راه و شهرسازی از استان همدان بازدید کرد

  • کد خبر : 218282
  • 24 خرداد 1403 - 22:00
معاون وزیر راه و شهرسازی از استان همدان بازدید کرد
ارسلان مالکی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، در سفری به استان همدان با آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی، نماینده ولی‌فقیه در استان، و علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ در این دیدار که  در استانداری همدان برگزار شد، طرفین در خصوص مسائل و مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در استان و همچنین تسهیل در روند تعیین تکلیف و احداث پروژه مصلی بزرگ همدان بحث و تبادل نظر کردند.

آیت‌الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری،  حمیدرضا حاجی‌بابایی و عباس صوفی، نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز در این نشست حضور داشتند.

مصلای بزرگ همدان و حسینیه امام خمینی تعیین تکلیف شدند

در این نشست، وضعیت زمین مصلای  بزرگ همدان و زمین حسینیه حضرت امام خمینی(ره) شهر همدان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با نظر مساعد مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، تعیین تکلیف و حل مشکلات مربوط به این دو زمین در دستور کار قرار گرفت.

حوزه علمیه امیرالمؤمنین (ع) صاحب زمین می‌شود

همچنین در این نشست، در خصوص وضعیت زمین حوزه‌ی علمیه حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) هم تصمیمات مناسبی برای رفع مشکلات مربوط به معارضین اخذ شد و مقرر گردید تا با تخصیص زمین مناسب، مشکل این حوزه علمیه نیز به زودی مرتفع شود.

اهمیت این سفر

سفر  مالکی به استان همدان و دیدار با مسئولین ارشد استان، نشان‌دهنده‌ اهتمام دولت سیزدهم به حل مشکلات و تسهیل روند اجرای طرح‌های عمرانی، به خصوص طرح نهضت ملی مسکن در این استان است.

حل مشکلات مربوط به زمین مصلای بزرگ همدان، حسینیه امام خمینی(ره) و حوزه علمیه امیرالمؤمنین (ع) نیز از جمله اقدامات ارزشمندی است که در این سفر برای رفع موانع پیش روی احداث این پروژه‌ها انجام شد.

انتهای خبر/الف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218282
  • دیدگاه‌ها برای معاون وزیر راه و شهرسازی از استان همدان بازدید کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.