• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
0
نماینده مردم ملایر در مجلس:

مظلومیت مهم‌ترین ویژگی آیت‌الله رئیسی بود

  • کد خبر : 217970
  • 21 خرداد 1403 - 9:47
مظلومیت مهم‌ترین ویژگی آیت‌الله رئیسی بود
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مظلومیت مهم‌ترین ویژگی آیت‌الله رئیسی است و در مظلومیت آیت‌الله رئیسی همین بس که مقام معظم رهبری در سخنرانی روز چهاردهم خرداد در مرقد امام خمینی(ره) عبارت دلم برای رئیسی سوخت استفاده کردند.

احمد آریایی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی و دولت سیزدهم گفت: رئیس‌جمهور شهید ایران در آرامش به مردم خدمت کرد و خدمتگزار واقعی بود.

وی مظلومیت را مهم‌ترین ویژگی آیت‌الله رئیسی دانست و گفت: در مظلومیت آیت‌الله رئیسی همین بس که مقام معظم رهبری در سخنرانی روز چهاردهم خرداد در مرقد امام خمینی(ره) عبارت دلم برای رئیسی سوخت استفاده کردند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی در آرامش حرکت کرد و مزد خود را گرفت، تأکید کرد: کسانی که آیت‌الله رئیسی را می‌شناختند و در مقابل خدمات او سکوت کردند ظلم کردند.

وی با بیان اینکه دولت و رئیس‌جمهور بعدی افرادی باشند که در مسیر دولت سیزدهم قدم بردارند، عنوان کرد: دولت سیزدهم مورد حمایت رهبری قرار گرفت و مردم با تشییع‌جنازه باشکوه در شهرهای مختلف آن را تکریم کردند.

آریایی‌نژاد بیان کرد: حضور پرشکوه در مراسم تشییع شهدای خدمت نشان داد که مردم خدمت و خدمتگزار را قبول داشته و آن را می‌پسندند.

وی با اشاره به مهم‌ترین ملاک‌های رئیس‌جمهور بعدی تصریح کرد: مقام معظم رهبری شاخص‌های مختلفی را برای انتخاب معرفی کردند و مردم برای انتخاب به شاخص‌های رهبری و ولایت توجه ویژه داشته باشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی پرکار، پرتلاش، آرام و حرکت به سمت وحدت را از ویژگی‌های مورد تأکید دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: اولویت دولت باید وحدت و حفظ آرامش جامعه باشد.

وی با بیان اینکه مردم به کاندیداهای مختلف نمره دهند بهترین و بالاترین نمره را انتخاب کنند، تأکید کرد: کاندیداها نباید حضورشان در انتخابات را توجیه کنند.

آریایی‌نژاد گفت: وقتی مردم به یک فرد برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی اعتماد کرده‌اند نباید آن را رها کرد و به دنبال انتخابات ریاست‌جمهوری رفت و این زیبنده نیست.

وی افزود: نباید برخی از این قوه مقننه به قوه مجریه دیگر جابه‌جا شوند، چرا که مجلس شورای اسلامی دارای جایگاه والایی است و مجلس حامی و هادی دولت است.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217970
  • دیدگاه‌ها برای مظلومیت مهم‌ترین ویژگی آیت‌الله رئیسی بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.