• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
2
امام جمعه ملایر:

مصلای همدان یادگار بزرگ آیت‌الله محمدی در همدان است

  • کد خبر : 217896
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
مصلای همدان یادگار بزرگ آیت‌الله محمدی در همدان است
امام جمعه ملایر گفت: آیت‌الله طه‌محمدی منشأ خیرات و اثرات فراوانی در استان بودند که مصلای همدان از جمله آنان است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی ارزنده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با تسلیت درگذشت آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی گفت: این عالم وارسته و فقید دارای جایگاه علمی بالایی در حوزه علیمه و در بین اهالی استان همدان بود.

وی با بیان اینکه از سال ۱۳۷۰ با آیت‌الله محمدی آشنا شده و در کلاس‌های درس او حضور می‌یافتم، عنوان کرد: با توجه به درجه بالای علمی و روش تدریس استقبال فراوانی از کلاس‌های او می‌شد.

امام جمعه ملایر بیان کرد: آیت‌الله محمدی در کلاس‌های درس، روش‌های تدریس خاص خود را داشت و در کنار تدریس به جوانب اخلاقی و حکمت آموز نیز توجه داشت.

وی با اشاره به خدمات آیت‌الله محمدی در استان همدان تصریح کرد: این عالم وارسته در شهر فامنین خدمات برجسته‌ای از خود به جای گذاشت که هیچگاه از یاد اهالی آن دیار نخواهد رفت.

ارزنده گفت: جدا از اقدامات فرهنگی و اعتقادی ، ساخت مبلمان شهری در شهر فامنین در دهه ۶۰ به همت آیت‌الله محمدی انجام شد که باعث شد چهره این شهر را دگرگون شود.

وی با اشاره به اقدامات این عالم ربانی در جایگاه نمایندگی ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: آیت‌الله طه‌محمدی منشا خیرات و اثرات فراوانی در استان بودند که مصلا همدان از جمله آنان است.

امام جمعه ملایر افزود: آیت الله محمدی علی رغم مشکلات مالی سنگ بنای ساخت مصلا همدان را بر زمین نهاد که این بنا یادگاری از این عالم وارسته در همدان است.

وی با اشاره به احادیثی درباره خلأ جایگاه عالمان در جامعه عنوان کرد: آیت‌الله محمدی با توجه به سابقه علمی و جایگاه معنوی روحانی خدمات درخور توجه در حوزه علمیه از خود به جای گذاشت.

ارزنده با اشاره نقش آیت‌الله محمدی در انتخاب وی به عنوان امام جمعه فامنین عنوان کرد: در سال ۱۳۸۳ که بنده به عنوان امام جمعه فامنین انتخاب شدم آیت‌الله محمدی اصرار فراوانی برای این امر داشتند و حق بزرگی بر گردن من دارد.

وی با بیان اینکه مردم استان همدان قدردان خدمات این عالم وارسته خواهند بود‌ تأکید کرد: مراسم تشییع و بزرگداشتی در شأن این عالم و خدماتی که در استان ارائه کرده گرفته شود.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=217896
  • دیدگاه‌ها برای مصلای همدان یادگار بزرگ آیت‌الله محمدی در همدان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.