• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1

مشکلات اقتصادی نشانه نامدیریتی است/مسئولان چاره ای بیندیشند

  • کد خبر : 75839
  • 27 تیر 1399 - 15:28
مشکلات اقتصادی نشانه نامدیریتی است/مسئولان چاره ای بیندیشند

ائمه جمعه استان همدان  با انتقاد از وضعیت اقتصادی موجود بر رسیدگی مسئولان به مشکلات اقتصادی مردم تاکید کردند. به گزارش عصر همدان؛ نماز جمعه این هفته استان همدان در شهرستان های مختلف با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. ائمه جمعه همگان  بر رسیدگی مسؤلان به مشکلات اقتصادی مردم تاکید کردند. امام جمعه اسدآباد: […]

ائمه جمعه استان همدان  با انتقاد از وضعیت اقتصادی موجود بر رسیدگی مسئولان به مشکلات اقتصادی مردم تاکید کردند.

به گزارش عصر همدان؛ نماز جمعه این هفته استان همدان در شهرستان های مختلف با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. ائمه جمعه همگان  بر رسیدگی مسؤلان به مشکلات اقتصادی مردم تاکید کردند.

امام جمعه اسدآباد: مشکلات امروز مردم سرسام آور است

امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، برکات دعا و مناجات اشاره و اظهار کرد: روح بلند انسانی که با مناجات و دعا همراه است، نشانه دل پاکی، تهذیب نفس است و افرادی که دل به دعا ندارند، بی‌تفاوتی‌ها آنان نشانه سیاهی دل و خسران است‌.

حجت الاسلام سید موسی حسینی‌مجد بااشاره به روز بهزیستی و تأمین اجتماعی، تصریح کرد: خدمت به معلولین در این دوران گرانی و معیشت و کرونا افتخار است و می طلبد که مردم و خیرین در این زمینه مشارکت داشته باشند.

امام جمعه اسدآباد بااشاره به کلنگ زنی مرکز اورژانس اجتماعی، گفت: این پروژه برای ارائه خدمات به سالمندان، معلولان و جامعه آسیب پذیر است که برای ساخت و تکمیل آن نیاز به مشارکت و نوع دوستی مردم و خیرین است.

وی با اشاره به سالروز تشکیل شورای نگهبان در ۲۶ تیر ماه ۵۹، از رئیس هیأت نظارت استان و شهرستان تقدیر کرد و گفت: اسلامیت نظام، استحکام و قوام قانون اساسی جمهوری اسلامی از اهداف تأسیس این نهاد مقدس است و پشتیبانی از این نهاد پشتیبانی از نظام است و باید از آن صیانت شود‌.

حسینی‌مجد با اشاره به فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی ع و حضرت فاطمه س، تصریح کرد: امروز تربیت، اخلاق در خانواده، دلبستگی زن و مرد مهم است و باید از زندگانی حضرت علی ع و حضرت فاطمه س الگوگیری شود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس، گفت: ایشان مجلس یازدهم را مظهر امید خواندند، لذا مسئولیت رئیس مجلس و نمایندگان بسیار سنگین شد و باید مطالبات رهبری پیگیری و انجام شود.

امام جمعه اسدآباد ادامه داد: با سخنرانی مقام معظم رهبری انتظارات از مجلس بالا رفت و باید با مجلس اولویت بندی امور، تصمیمات خوبی را در حل مشکلات مردم بگیرند.

وی بابیان اینکه مشکلات امروز مردم سرسام‌آور است، گفت: همه این مشکلات به تحریم بر نمی گردد، بلکه نامدیریتی، ناکارآمدی ها و عدم نظارت بر امور نقش مهمی دارد.

حسینی‌مجد با بیان اینکه اگر مدیریت جامعه اسلامی، اتحاد، پیروی ملت و پشتیبانی رهبری از دولت و مجلس نبود، امروز مردم صبرشان لبریز می‌شد، افزود: نگاه و گوش مردم به دهان رهبری است که چه می فرمایند و مطیع آن هستند، بنابراین مسئولان باید نسبت به معیشت و حل مشکلات مردم توجه و تلاش کنند.

امام جمعه موقت درگزین: مسؤلان چاره ای برای رفع مشکلات اقتصادی بیندیشند

حجت الاسلام علی انصاری، امام جمعه موقت شهرستان درگزین  در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت همگان به تقوی الهی با اشاره به تاکید بر دوری از بخل و حسد گفت: امام علی ع فرمودند حسد نورزید که موجب نابودی انسانها است.

انصاری پرداخت زکات را یکی از ویژگی های مسلمین دانست و ادامه داد: اگر زکات پرداخت نشود زندگی دچار گرفتاری می شود.

وی با بیان اینکه سفارش خداوند به زکات بسیار جدی است، ادامه داد: برخی علی رغم اینکه میلیاردها گندم و جو برداشت می کنند اما  بعضاً در برابر حکم خدا می ایستند.

امام جمعه موقت شهرستان درگزین در ادامه با انتقاد از وضعیت اقتصادی موجود اظهار کرد: گرانی، بیماری کرونا و تحریم‌ها شرایط را سخت کرده است و مسئولین باید چاره ای برای وضعیت بیندیشند.

وی با بیان اینکه گرانی مردم را به زحمت انداخته است، گفت: امروز تورم و گرانی دغدغه رهبری است و مردم سخت در مشکلات هستند و مسئولین متاسفانه به فکر مردم نیستند و بار سنگینی بر دوش مردم قرار گرفته است.

انصاری، رونق اقتصادی را یکی از مهمترین دغدغه های مردم دانست و گفت: مسائل اقتصادی باید رونق پیدا کند و این ویروس خطرناک کرونا در کنار مشکلات اقتصادی شرایط مردم را بسیار سخت کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=75839
  • دیدگاه‌ها برای مشکلات اقتصادی نشانه نامدیریتی است/مسئولان چاره ای بیندیشند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.