• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
3
نماینده مردم ملایر در مجلس تاکید کرد:

مشارکت حداکثری زمینه‌ساز حل مشکلات کشور

  • کد خبر : 219370
  • 11 تیر 1403 - 9:02
مشارکت حداکثری زمینه‌ساز حل مشکلات کشور
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالای مردمی در انتخابات در آینده اثرگذار بوده و هم زمینه‌ای برای حل مسئله مشکلات اقتصادی، جوانان و معیشتی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به لزوم مشارکت حداکثری در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مشارکت حداکثری مردم در آینده کشور و خود مردم اثرگذار است.

 

وی با اشاره به برخی گلایه‌مندی‌های مردم افزود: مردم از برخی شرایط اقتصادی، معیشتی و تولیدی ناراحت هستند و برخی متغیرهای داخلی و خارجی نیز گلایه‌مندی مردم را افزایش داده است.

 

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با صحیح دانستن گلایه‌مندی مردم تصریح کرد: باید دانست که عدم مشارکت مشکلی را حل نمی‌کند؛ بلکه آن را تشدید می‌کند.

وی به مهم‌ترین اثرات مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اشاره و بیان کرد: مشارکت بالای مردمی در انتخابات در آینده اثرگذار بوده و هم زمینه‌ای برای حل مسئله مشکلات اقتصادی، جوانان و معیشتی است.

 

آزادی‌خواه با اشاره به شرایط کاندیدای اصلح گفت: معیارهای کاندیدای اصلح را رهبری عنوان کردند و مردم بابصیرت بالای خود و باتوجه‌به آن معیارها رئیس‌جمهور بعدی کشور را انتخاب کنند.

 

وی به برخی از ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح اشاره کرد و گفت: کارآمدی، پرتوانی، پرکاری، توجه به آرمان‌های انقلاب، مردمی و دلسوز بودن از جمله معیارهای کاندیدای اصلح است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در مرحله دوم انتخابات مردم باید از بین دو کاندیدا رئیس‌جمهور بعدی خود را انتخاب کنند و در این انتخاب به معیارها و ویژگی‌های کاندیدای اصلح توجه داشته باشند.

وی تیم همراه کاندیداها را نیز از مسائل قابل‌توجه دانست و گفت: کاندیدای با انتخاب تیم توانمند می‌توانند مسائل و مشکلات کشور را حل کنند.

آزادی‌خواه به لزوم همراهی دولت و مجلس اشاره کرد و گفت: در کنار انتخاب اصلح مجلس شورای اسلامی دور جدید نیز آمادگی داشته که با همراهی دولت جدید مشکلات کشور را برطرف کند.

وی تأکید کرد: دولت آینده و مجلس شورای اسلامی که هر ۲ کار خود را تازه آغاز کرده‌اند آینده باید ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشند.

انتهای خبر/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219370
  • دیدگاه‌ها برای مشارکت حداکثری زمینه‌ساز حل مشکلات کشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.