• امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
2

مشارکت حداکثری در برابر فشارحداکثری

  • کد خبر : 49985
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۸:۲۳
مشارکت حداکثری در برابر فشارحداکثری

 مشارکت حداکثری موجب نمایش وحدت، همدلی، وفاق ملی و به رخ کشیدن عزت و اقتدار ملی به جهانیان خواهد بود   به گزارش عصر همدان؛  دشمن برای ضربه به امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران با همه ظرفیت‌های سیاسی‌ـ اقتصادی و رسانه‌ای به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات مجلس یازدهم است تا مشارکت حداقلی را به پای […]

 مشارکت حداکثری موجب نمایش وحدت، همدلی، وفاق ملی و به رخ کشیدن عزت و اقتدار ملی به جهانیان خواهد بود

  به گزارش عصر همدان؛  دشمن برای ضربه به امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران با همه ظرفیت‌های سیاسی‌ـ اقتصادی و رسانه‌ای به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات مجلس یازدهم است تا مشارکت حداقلی را به پای ثمردهی درخت بی‌ریشه فشار حداکثری بگذارد. دلارها و دینارهایی که خود نشان و گواهی است برای اهمیت حضور و مشارکت حداکثری؛ برخی از تأثیرات مشارکت حداکثری در شکست راهبرد فشار حداکثری عبارتند از:

 نمایش اعتماد ملت و حاکمیت: از اهداف اصلی دشمن در راهبرد فشار حداکثری ایجاد دوگانه حاکمیت‌ملت با حربه تحریم اقتصادی است.

به موازات تشدید تحریم‌ها، دشمن به دنبال خطای ادراکی و القای این انگاره ناصحیح است که بانی مشکلات اقتصادی حاکمیت اسلامی ایران است و مردم ایران می‌توانند با فاصله گرفتن از حاکمیت و نظام، شاهد کاهش تحریم‌ها و رفاه بیشتر باشند.

 نمایش وحدت و وفاق ملی: ترامپ به شخصه در سه سال گذشته مترصد فرصت و بهانه‌ای بوده که از یک اجتماع اعتراضی چند نفره کوهی ساخته و تعبیر به اختلاف و تشتت در داخل ایران کند. جمله‌ای که ترامپ متوهمانه تکرار کرده، این بوده است: «خیابان‌های ایران از زمان روی کارآمدن من تغییر کرده است و مردم به دنبال تغییر نظام هستند!».

مشارکت حداکثری موجب نمایش وحدت، همدلی، وفاق ملی و به رخ کشیدن عزت و اقتدار ملی به جهانیان خواهد بود، چنانچه مشارکت حداکثری با انتخاب نمایندگان اصلح و استکبارستیز همراه باشد، شاهد تغییر نه در خیابان‌های تهران، بلکه در سیاست‌های متوهمان کاخ سفید خواهیم بود.

پیروز جنگ اراده‌ها: رهبر انقلاب در اردیبهشت ۱۳۹۸ نوع خصومت آمریکا با جمهوری اسلامی ایران را در قالب «جنگ اراده‌ها» تبیین فرمودند. در جنگ اراده‌ها، برنده جنگ طرفی است که بتواند با طراحی و تولید شوک‌های سیاسی و رسانه‌ای بر دستگاه ادراکی حریف تأثیرگذار باشد.

 مشارکت حداکثری ضامن امنیت پایدار: یکی دیگر از اهداف دشمن در راهبرد فشار حداکثری «امنیت‌زدایی» است. «جنگ احزاب»، «فتنه ۹۸» و «امنیت» از کلیدواژه‌های مهم در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال جاری است و معظم‌له بزرگ‌ترین لطمه به یک کشور را سلب امنیت از آن می‌دانند.

? محمدصادق سلطانزاده

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=49985
  • دیدگاه‌ها برای مشارکت حداکثری در برابر فشارحداکثری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.