• امروز : یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 30 June - 2024
0
امام جمعه بخش شیرین‌سو مطرح کرد:

مشارکت حداکثری باعث شکست نقشه دشمنان

  • کد خبر : 219090
  • 07 تیر 1403 - 8:13
مشارکت حداکثری باعث شکست نقشه دشمنان
امام جمعه شیرین سو گفت: حضور مردم ایران اسلامی در عرصه انتخابات باعث تقویت کشور و باعث نا امیدی دشمنان قسم خورده این مرز و بوم خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عالمی فیض امام جمعه بخش شیرین سو در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری یعنی ما در سرنوشت کشور خود سهیم باشیم و آینده خودمان و فرزندان این مملکت را خودمان تعیین کنیم.

وی با اشاره به لزوم حضور حماسی مردم در انتخابات روز جمعه افزود: دشمنان با فرصت طلبی به بهانه های مختلف به دنبال ضربه زدن به کشور هستند و حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات باعث نا امیدی دشمنان قسم خورده این کشور خواهد شد.

عالمی فیض اضافه کرد: دشمن به دنبال خارج کردن کشور از ریل اصلی انقلاب است و حضور حماسی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در عرصه های مختلف نقشه های آن ها را بر ملا کرده است.

امام جمعه شیرین سو با درخواست از آحاد مردم منطقه جهت حضور دشمن شکن در عرصه انتخابات بیان کرد:از آحاد مردم منطقه تقاضا داریم در ادامه راه امام و شهدا به ویژه شهدای خدمت که جان خودشان را فدای امنیت و آسایش مردم کردند روز جمعه حماسه ای ماندگار در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی به ثبت برسانند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شاخص های کاندیدای اصلح گفت: ان شاءالله با تاسی به شاخص های مقام معظم رهبری فردی اصلح و کارآمد انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه و منش شهید جمهور آیت الله رئیسی و ادامه دهنده راه نیمه تمام ایشان بشود.

عالمی در انتها خاطر نشان کرد: امیدواریم در پایان قضایا به گونه ای رقم بخورد که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از دست ما و خشنود باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219090
  • دیدگاه‌ها برای مشارکت حداکثری باعث شکست نقشه دشمنان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.