• امروز : یکشنبه - ۱۰ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 30 June - 2024
0
امام جمعه اسدآباد:

مشارکت بالای انتخابات تیغ استکبار را کُند می‌کند

  • کد خبر : 219170
  • 08 تیر 1403 - 14:34
مشارکت بالای انتخابات تیغ استکبار را کُند می‌کند
امام جمعه اسدآباد عدم مشارکت در انتخابات را تقویت جریان ابلیسی و یزیدی خواند و گفت: با مشارکت خود در این عرصه مهم تیغ دشمن را کُند کنید.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشتم تیرماه در مسجد جامع شهر اسدآباد با قرائت دعای امام زمان(عج) و به رهنمودهای رهبری در امر مشارکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: جمهوری لسلامی دشمن دارد و اگر کسی خیال کند که اینگونه نیست، معلوم است نه با معارف اسلام آشنایی دارد و نه تاریخ و واقعیت‌های جهان را می‌فهمد.
وی بااشاره به آیه‌های قرانی، ادامه داد: قرآن آمده که کفار پیوسته باشما می‌جنگند، جمهوری اسلامی و ادامه همه انبیا الهی دشمن دارند.
امام جمعه اسدآباد تاکید کرد: جریان علوی و مهدوی و حسینی دشمن دارد چرا که چرا جریان ابلیسی و معاویه‌ای وجود دارد و تا زمانی جربان ابلبیسی هست که قطعاً تا اخر هست، جمهوری اسلامی و جریان حق دشمن خونی دارد.
وی با بیان اینکه برای فائق آمدن بر دشمن جمهوری اسلامی، مشارکت بالا در انتخابات است، افزود: مشارکت در انتخابات دهان بدگویان و یاوه‌گویان را می‌بندد و انتخاب اصلح راه رسیدن بهآرمان‌های بلند را تسریع می‌بخشد.
حجت‌الاسلام موحدی بابیان اینکه بر اساس بیانات رهبری، اصلح کسی است که بر مبانی انقلاب اعتقاد قلبی داشته باشد و شب و روز نداشته باشد و توانمند در امور کشور باشد، تصریح کرد: رئیس جمهور باید بتواند از ظرفیت جوانان تحصیلکرده درست استفاده کند، هوش و استعداد و معادن کشور استفاده است.
وی یکی از ظزفیت‌های که باید رئیس جمهور اینده از آن استفاده کند، معادن کشور است، افزود: متاسفانه این ظرفیت در اسدآباد بلااستفاده مانده است و مسئولانی توجهی به آن ندارند.

امام جمعه اسدآباد به دیگر ظرفیت‌های دیگر کشور اشاره کرد و گفت: رئیس جمهوری انتخاب کنید که از این ظرفیت‌های داخلی استفاده کند.
وی گفت: انسان غرب‌باخته باشد، نسبت به بیگانه خار باشد، یک بحث است اما استقلال ملی بحث دیگر است‌.
حجت‌الاسلام موحدی تاکید کرد: کسانی که پای صندوق حاضر نمی‌شود و یا انتخاب اصلح ندارند، جریان یزیدی و ابلیسی را تقویت می‌کنند، صهیونیست را خوشحال می‌کند، امروز غارتگران صهیونیستی منتظرند که بشنوند مشارکت ایرانیان در انتخابات پایین بوده است تا تیغ‌هایشان برای جنایات بیشتر تیزتر شود‌ اما در مقابل عدالت‌خواهان و جبهه مقاومت لحظه شماری می‌کند که مشارکت بالای مردم را ببیند و بر اقتدار ایران افزوده شود و باعث کندی تیغ استکبار شود.
انتهای خبر/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219170
  • دیدگاه‌ها برای مشارکت بالای انتخابات تیغ استکبار را کُند می‌کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.