• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
1
مدیر حوزه علمیه استان همدان به مردم در آستانه دور دوم انتخابات تاکید کرد:

مشارکت، کلید وحدت و امنیت

  • کد خبر : 219451
  • 12 تیر 1403 - 11:31
مشارکت، کلید وحدت و امنیت
مدیر حوزه علمیه استان با بیان اینکه مشارکت در انتخابات امنیت را به دنبال دارد، گفت: افرادی هم که در نوبت اول شرکت نکردند پای صندوق‌های رای بیایند و اصلح را انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام والمسلیمن «سید مصطفی موسوی اصفهانی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»، با اشاره به رای رهبر در ساعات اولیه انتخابات، افزود: اگر قدرت جمهموری اسلامی و قدرت دولت را می‌خواهید باید پای صندوق‌های رای بیاید و اصلح را انتخاب کنید.

وی با تاکید بر اینکه اگردولت ضعیف شود امنیت ضعیف می‌شود و اگر امنیت ضعیف شد ناموس ما در معرض خطر قرار می‌گیرد، ادامه داد: افرادی که در نوبت اول انتخابات شرکت نکردند پای صندوق‌های رای بیایند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی اصفهانی اظهار کرد: انتخابات یکی از مسائل بسیار مهمی است که مقام معظم رهبری، امام راحل و همه عقلا قم تاکید می‌کنند که همه باید در انتخابات شرکت کنند.

مدیر حوزه علمیه استان با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) گفت: توصیه امام این بود که مردم در همه انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: اگر مشکلاتی هم در کشور وجود دارد تورم، بیکاری، گرانی و سایر مشکلات … با رای ندادن حل نمی‌شود و اگر در انتخابات شرکت نکنیم جمهوری اسلامی ضعیف می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی اصفهانی با اشاره به آیه «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» ای کسانی که ایمان آورده‌اید اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد، گفت: پشتیبان این انقلاب خدا، استقامت امام راحل و مقام معظم رهبری خون شهدا، و خانواده‌های شهدا است.

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219451
  • دیدگاه‌ها برای مشارکت، کلید وحدت و امنیت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.