• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1

 مساجد تویسرکان غبارروبی شدند+تصاویر

  • کد خبر : 148804
  • 14 فروردین 1401 - 4:13
 مساجد تویسرکان غبارروبی شدند+تصاویر

در آستانه ماه مهمانی خدا و با هدف آمادگی ورود به رمضان، این برترین و دوست داشتنی ترین ماه الهی، مساجد تویسرکان با دل های جلا دیده مردم غبارروبی شد. به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ از روزها قبل از ورود به ماه مهمانی خدا، در جای جای میهن عزیزمان  آئین غبارروبی مساجد در سراسر کشور برگزار […]

در آستانه ماه مهمانی خدا و با هدف آمادگی ورود به رمضان، این برترین و دوست داشتنی ترین ماه الهی، مساجد تویسرکان با دل های جلا دیده مردم غبارروبی شد.

به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ از روزها قبل از ورود به ماه مهمانی خدا، در جای جای میهن عزیزمان  آئین غبارروبی مساجد در سراسر کشور برگزار می شود.

و در شهرستان تویسرکان نیز بزرگان محله به همراه جوانان و نوجوانان آستین های خود را بالا می زنند و به انجام این آیین دلنشین می پردازنند تا هم به مسجد صفایی دهند و هم دل خودشان را برای ورود به برترین ماه الهی جلا دهند‌.

مسجد به عنوان پایگاه اصلی برگزاری مراسم های متعدد در رمضان است، از این رو اهتمام به پاکیزگی این مکان معنوی برای حضور پرشور جوانان به ویژه حضور در نماز جماعت در نزد همگان اهمیت بالایی دارد.

مؤمنان روزه دار در این ایام بیشتر از همیشه گرد هم‌جمع می شوند، گویا همه دوست دارند معنویت به وجود آمده در دل هایشان را با هم تقسیم کنند.

در ماه مبارک رمضان مؤمنان روزه دار با معنویتی دو چندان خود را بیشتر از همیشه در انجام کارهای خداپسندانه همچون اطعام و رسیدگی به نیازمندان شریک می کنند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=148804
  • دیدگاه‌ها برای  مساجد تویسرکان غبارروبی شدند+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.