• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
0
امام جمعه اسدآباد:

مسئول انقلابی، مطالبه‌‌‌گری امام‌جمعه را فرصت می‌داند

  • کد خبر : 220905
  • 05 مرداد 1403 - 15:17
مسئول انقلابی، مطالبه‌‌‌گری امام‌جمعه را فرصت می‌داند
امام جمعه اسدآباد مطالبه‌گری در نماز جمعه را یک فرصت خواند و گفت: مسئول انقلابی مطالبه‌‌ای که در نماز جمعه مطرح می‌شود را یک فرصت طلایی می‌داند ولی مسئولی که علاقه‌مند به حل مشکلات نباشد، مطالبه‌گری امام جمعه هم به او بَر می‌خو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ حجت‌‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ۵ مردادماه، با تاکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان و با اشاره به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه کشور، گفت: نماز جمعه یاد خدا را در دل‌ها زنده و رنگ الهی به افراد و جامعه می‌دهد، بنابراین باید مغتنم شمرده شود.
وی نماز جمعه را قرارگاه فرهنگی، ایمان، اخلاق خواند و افزود: حضور در نماز جمعه باعث تقویت ایمان و تقوای افراد و بصیرت‌بخشی به آنان می‌شود، نباید از این فرصت غافل شویم.
امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه مطالبه‌گری در نماز جمعه یکی از وظایف امام جمعه به عنوان زبان مردم است، خاطرنشان کرد: مسئول انقلابی مطالبه‌‌ای که در نماز جمعه مطرح می‌شود را یک فرصت طلایی می‌داند ولی مسئولی که علاقه‌مند به حل مشکل نباشد، مطالبه‌گری امام جمعه هم به او بَر می‌خورد.
وی بااشاره به قرار گرفتن در آستانه اربعین حسینی و نحوه دریافت و تمدید گذرنامه، از مردم خواست در این پیاده‌روی عظیم شرکت کنند.
حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی بااشاره به جنایات صهیونیست در غزه، گفت: ایستادگی ملت غزه در برابر این جنایات ستودنی است.
وی بااشاره به دیدار نمایندگان مجلس بارهبر انقلاب، گفت: موفقیت رئیس جمهور موفقیت‌ همه ملت ایران است.

امام جمعه اسدآباد با تاکید بر انتخاب کابینه کارآمد در دولت، افزود: باید افرادی در هیئت دولتی انتخاب شود که امین، متدین، معتقد به جمهوری اسلامی، امیدوار به آینده، نگرش ملی، کارآمد و پرتوان باشد.

انتهای خبر/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=220905
  • دیدگاه‌ها برای مسئول انقلابی، مطالبه‌‌‌گری امام‌جمعه را فرصت می‌داند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.