• امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 7 October - 2024
2

مسئولان نگاه ویژه ای به گروه های شهرستانی داشته باشند

  • کد خبر : 171341
  • 03 آذر 1401 - 8:11
مسئولان نگاه ویژه ای به گروه های شهرستانی داشته باشند

همزمان با برگزاری سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان گفتگویی با کارگردان نمایش”همخوانی نی لبک تا آخر گل سرخ” داشتیم.نمایش”همخوانی نی لبک تا آخر گل سرخ” به نویسندگی محمد حسین شایان و کارگردانی سیدمهرداد کاووس حسینی راه یافته از همدان به جشنواره استانی میباشد.به گزارش عصر همدان؛ سیدمهرداد کاووس حسینی کارگردان نمایش”همخوانی نی لبک […]


همزمان با برگزاری سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان گفتگویی با کارگردان نمایش”همخوانی نی لبک تا آخر گل سرخ” داشتیم.

نمایش”همخوانی نی لبک تا آخر گل سرخ” به نویسندگی محمد حسین شایان و کارگردانی سیدمهرداد کاووس حسینی راه یافته از همدان به جشنواره استانی میباشد.

به گزارش عصر همدان؛ سیدمهرداد کاووس حسینی کارگردان نمایش”همخوانی نی لبک تا آخر گل سرخ” با ابراز خرسندی از حضور در جشنواره سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر استان همدان به میزبانی شهرستان بهار گفت: هیاهوی خوبی این جشنواره در شهرستان بهار برقرار کرده و دست اندکاران با کمترین امکانات به بهترین شکل میزبان گروه های نمایشی را با بهترین کیفیت اسکان و پذیرایی را برای گروه های شرکت کننده فراهم کرده اند و از همه بچه های تئاتر بهار و دست اندرکاران سپاس گذاریم.

سیدمهرداد کاووس حسینی اظهار کرد: نمایش “همخوانی نی لبک تا آخر گل سرخ” یک تراژدی عاشقانه را دنبال میکند، که چند عشق پنهان در این نمایش نهفته است؛ عشق جمشید به مهرانگیز، عشق بهرام مودت به بهناز گلزاری و عشق محمود یاسینی به خانواده اش که به شیوه های مختلف در نمایش بررسی میشود وعشق گاهی به جامعه آسیب میزند و گاهی جامعه را رو به رشد میبرد و این نمایش در ۹۰دقیقه برای علاقمندان به نمایش گذاشته میشود.


وی سطح نمایشها را از لحاظ اسمی و حضور کارگردانان برگزیده استانی در جشنواره فجر خوب ارزیابی کرد، و گفت: امسال سطح کیفی نمایش ها خوب هستند و رقابت ها خیلی نزدیک به هم هستند و این نشاندهنده سطح کیفی استان است.


وی افزود: از مسئولان درخواست داریم تا نگاه ویژه ای به گروه های شهرستانی داشته باشند چرا که از لحاظ فراهم بودن امکانات تهران در وضعیت خیلی خوبی است و اکثر هنرمندان بزرگ و سرشناس عرصه هنر در سطح کشور از همین شهرستان ها هستند و مطمئن باشند کارهایی که از شهرستان ها معرفی میشوند، کارهای قابلی هستند.

انتهای پیام/ ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=171341
  • دیدگاه‌ها برای مسئولان نگاه ویژه ای به گروه های شهرستانی داشته باشند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.