• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
1
کابینه دولت چهاردهم مشخص شد؛

مردم منتظر تحقق وعده‌ها

  • کد خبر : 222215
  • 01 شهریور 1403 - 10:54
مردم منتظر تحقق وعده‌ها
با تأیید مجلس و تشکیل کابینه دولت جدید اهالی شهرستان بهار منتظر تحقق وعده‌ها و تلاش مسئولان هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ پس از اتمام رأی اعتماد به کابینه دولت چهاردهم توسط مجلس شورای اسلامی در روز گذشته، مردم منتظر تحقق وعده‌های انتخاباتی و تلاش وزرای تازه نفس هستند.

اهالی شهرستان بهار نیز همانند همه مردم ایران، منتظر تحولات خوب در سطح شهرستان بهار هستند.

یکی از اهالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان گفت: کابینه دولت چهاردهم دیروز با قاطعیت از مجلس رأی اعتماد گرفت و چهار تَن از وزرا از استان همدان هستند، که توقع داریم جبران عقب افتادگی‌های گذشته، در دولت چهاردهم انجام شود.

شهروند دیگری گفت: دیروز یک وزیر خانم که وزیر راه و شهرسازی است از مجلس رأی اعتماد گرفت و ایشان هم اهل استان همدان هستند که امیدواریم طرح نهضت مسکن ملی را در شهرستان بهار به‌سرانجام برساند.

وی افزود: مردم منتظر هستند تا طرح چهار بانده شدن مسیر غار علی‌صدر که نیمه‌کاره رها شده و چند مسیر مهم دیگر در این دولت به‌ نتیجه برسد.

یکی از کشاورزان بهاری گفت: در بخش کشاورزی که شهرستان بهار یکی از قطب‌های کشاورزی کشور است، کاستی‌ها و کمبودهایی وجود دارد که نیاز است دولت جدید و وزیر جهاد کشاورزی، نگاه ویژه‌ای به توسعه صادرات محصولات کشاورزی و افزایش راندمان محصولات، در دولت جدید داشته باشد.

انتخابات ریاست جمهوری و رأی اعتماد به کابینه دولت با تمام حاشیه‌های خود پایان یافت و امروز اولین‌روز در مشخص شدن کابینه دولت چهاردهم و شروع راه دولت جدید است.

مردم منتظر تحقق وعده‌ها و رسیدگی به‌مشکلات و کم‌بودها و کاستی‌های موجود و حرکت به‌سمت قله‌های پیش‌رفت هستند.

مردمی که در ۱۰۰ روز گذشته شاهد اتفاقات بسیاری از شهادت رئیس جمهور و همراهانشان تا انتخابات و تعین وزرا بودند و در این روزها همانند گذشته از نظام اسلامی حمایت کردند.

امید است کابینه دولت جدید که به‌گفته آقای پزشکیان دولت وفاق ملی است، به‌دور از حاشیه‌ها برای پیش‌برد اهداف نظام و بالا بردن سطح رفاه و زندگی مردم تلاش کنند.

حلِّ چالش‌های اساسی مانند موضوع ناترازی انرژی و موضوعات اقتصادی از اولویت‌های برنامه‌های دولت جدید همانند اظهارات رئیس جمهور است.

برطرف نمودن این موضوعات باعث آسایش و آرامش بیشتر مردم خواهد شد.

مردم نیز منتظر اقدام مسئولان بوده و حمایت‌های خود را از دولت جدید دریغ نمی‌کنند.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=222215
  • دیدگاه‌ها برای مردم منتظر تحقق وعده‌ها بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.