• امروز : جمعه, ۱۳ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 4 October - 2024
3

مردم را با قطع بی مورد آب و برق دلسرد نکنید/محور انتخاب رئیس‌جمهور مبارزه با فساد باشد

  • کد خبر : 115154
  • 04 خرداد 1400 - 11:21
مردم را با قطع بی مورد آب و برق دلسرد نکنید/محور انتخاب رئیس‌جمهور مبارزه با فساد باشد

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد با بیان اینکه کار دشمن فتنه‌انگیزی است، تشویش اذهان کرده و دستاورد نظام را سبک می‌شمارد تا مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کند، خطاب به مسئولان دولتی اسدآباد گفت: بالاترین کمکی که شما به انتخابات می‌کنید، مدیریت خوب در این مدت است، مدیریت برق در عدم خاموشی، قطع نکردن […]

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد با بیان اینکه کار دشمن فتنه‌انگیزی است، تشویش اذهان کرده و دستاورد نظام را سبک می‌شمارد تا مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کند، خطاب به مسئولان دولتی اسدآباد گفت: بالاترین کمکی که شما به انتخابات می‌کنید، مدیریت خوب در این مدت است، مدیریت برق در عدم خاموشی، قطع نکردن بی‌مورد آب، دور نریختن نامه مردم و پاره نکردن درخواست آنان خدمت به جامعه است و این یعنی دلگرم کردن و مشارکت مردم در انتخابات! مردم را دلسرد نکنید، بلکه امیدوار کنید.

به گزارش عصرهمدان: حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد، امام‌جمعه شهر اسدآباد در سالروز فتح خرمشهر سال ۱۴۰۰ در سالن ۹ دی سپاه ناحیه این شهر، با اشاره به اینکه جهاد درراه خدا انسان را از گناه بازمی‌دارد، اظهار کرد: جنگ ۸ سال بر ما تحمیل شد و مردم، نیروهای سپاه و بسیج، ارتش با اتحاد و وحدت پشت‌هم بودند، در یک عملیات بانام غرورآفرین “الی بیت‌المقدس” ۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر از خاک ایران را از دشمن گرفتند و حتی دو لشکر بعثی اسیر کردند.

وی بابیان اینکه خرمشهر به یک آرمان، مکتب و نماد مقاومت تبدیل‌شده، گفت: مسلمان تا زمانی که دم از اسلام میزند، دشمن هست البته تا زمانی که اسلام هست، کفر هست و تا زمانی هم کفر باشد، دشمن وجود دارد.

امام‌جمعه شهر اسدآباد با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۴۰۰، گفت: دشمن هرچه بلد است و در دست دارد، در تخریب و ضربه زدن به‌نظام کوتاهی نمی‌کند ، تشویش اذهان کرده و دستاورد نظام را سبک می‌شمارد تا مردم را از نظام و انقلاب دلسرد کند و همه این‌ها کار دشمن است، البته که دشمن کارش فتنه‌انگیزی است.

چشم همه ملتهای جهان اسلام به رهبری است/ماهم نگاهمان به ایشان باشد

وی بابیان اینکه مردم باید با جهادشان در حضور در انتخابات توطئه‌ها را خنثی کنند، افزود: امروز نگاه همه مردم باید به رهبری و فرمان‌ها ایشان باشد، همان‌گونه که نگاه و چشم ملت‌های جهان اسلام به اوست.

حجت‌الاسلام حسینی مجد با بیان اینکه مقاومت ملت غزه و فلسطین با یک سخن رهبری به حرکت درآمد تا حلاوت پیروزی آن را چشیدند، افزود: امروز دشمن ضعیف و خار شده است و این در اتحاد ملت‌های مسلمان است.

وی ایمان داشتن، اقتدار، توجه به نیروی داخل و خودی، توجه به مبارزه با فساد را از محورهای انتخاب یک فرد اصلح برای رئیس‌جمهوری دانست و گفت: انسجام و کار جهادی رمز موفقیت در دوران انقلاب بود.

امام‌جمعه شهر اسدآباد رمز موفقیت‌آمیز در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس را در ایجاد وحدت و انسجام، کار جهادی دانست و گفت: امروز دیگر چپ و راست، اصلاح‌طلب و اصولگرا، احزاب معنا ندارد، بلکه باید مردم به این نتیجه رسیده باشند حزب‌بازی سیاسی‌کاری مانع بزرگ کشور ما بوده و هست بنابراین نباید تعصب حزب داشته باشیم، باید توجه و چشمان به اشارات رهبری باشد.

وی با بیان اینکه حزب گرایی و حزب‌بازی کشور را ویران کرده، ایمان را از مسئول گرفته، نمی‌تواند جهاد کند و با جسارت سخن بگوید، و هیچ‌چیز عاید ما نشده است، افزود: هرکسی مؤسس این حزب‌بازی بود، به این کشور خیانت کرد.

مردم بت های سیاسی کشور را بشکنند

حجت‌الاسلام حسینی مجد با تأکید بر اینکه مردم باید موانع حزب‌بازی را برادرند و بت‌های سیاسی‌کاری بشکنند، تصریح کرد: امام راحل و رهبری با این حزب‌بازی‌ها مخالف بودند و باید ما نگاهمان به آن‌ها باشد تا راه را گم نکنیم.

وی بابیان اینکه اگر وحدت و برادری بین ارتش و سپاه نبود، خرمشهر فتح نمی‌شد، افزود: مجاهدان درراه خدا با گردوغبار تکانی نمی‌خورند و این جهاد ادامه دارد و نیاز به مجاهد دارد.

امام‌جمعه شهر اسدآباد تأکید کرد: همه ما باید در انتخابات موانع را برادریم و احساس وظیفه کنیم.

وی خطاب فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان، گفت: بالاترین کمکی که شما به انتخابات می‌کنید، مدیریت خوب در این مدت است، مردم را دلسرد نکنید، بلکه امیدوار کنید.

حجت‌الاسلام حسینی مجد ادامه داد: مدیریت برق در عدم خاموشی، قطع نکردن بی‌مورد آب، دور نریختن نامه مردم و پاره نکردن درخواست آنان خدمت به جامعه است و این یعنی دلگرم کردن و مشارکت مردم در انتخابات!

مسئولان با روحیه خستگی ناپذیر و مجاهدانه کار کنید

وی با تأکید بر اینکه مسئول مجاهد باروحیه خستگی‌ناپذیر تا زمانی که کارش پایان نیافته، از اداره بیرون نمی‌آید، ولو ساعت ۱۱ شب باشد، خطاب به مسئولان ادارات گفت: کارتان را تمام کنید و از اداره بیرون بزنید و کار را برای فردا انباشته نکنید.

وی بابیان اینکه وظیفه مسئولان دولتی ما از وزارت تا ادارات در شهرستان وظیفه سنگینی است، افزود: نوکری مردم افتخار است، از این نوکری دریغ نکنید.

امام‌جمعه شهر اسدآباد بابیان اینکه مردم شهید تقدیم انقلاب کردند، جان دادند و تا صبح از فراق فرزندانشان خواب ندارند، افزود: هرکسی به اداره کار و وظیفه‌اش راه گشا باشد، در امر انتخابات باید مجاهدانه وارد شوید و مردم را دعوت کنید و به شوق بیاورید.

از نوکری مردم دریغ نکنید

وی یادآور شد: اوضاع امروز کشور ما و شهرستان ما نیاز به حرکت مجاهدانه دارد تا ان شالله مردم با حضورشان یک بار دیگر نظام ، انقلاب و رهبری را پشتیبانی کنند.

حجت‌الاسلام حسینی مجد مهم‌تر از حضور در انتخابات را انتخاب فرد اصلح دانست و گفت: برای انتخاب درست و اصلح در پل صراط جواب می‌دهیم بنابراین باید برای خدا رأی بدهیم، آنکه به درد این مملکت می‌خورد را انتخاب کنیم.

وی تأکید کرد: مردم با حضور و انتخاب خوب و درست خود نظام را واکسینه و در برابر دشمن خود را قوی‌تر نشان دهیم.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=115154
  • دیدگاه‌ها برای مردم را با قطع بی مورد آب و برق دلسرد نکنید/محور انتخاب رئیس‌جمهور مبارزه با فساد باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.