• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 18 June - 2024
1
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

مراقبت در فضای انتخابات الزامی است

  • کد خبر : 218310
  • 25 خرداد 1403 - 15:07
مراقبت در فضای انتخابات الزامی است
نماینده ولی فقیه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه گفت: در فضای انتخابات ریاست جمهوری هم نامزدها هم طرفداران نامزدها باید نسبت به تقوا مراقبت کنند و وارد نزاع نشوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ نماینده ولی فقیه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نمازجمعه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۳ با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: نامزدها همدیگر را تخریب نکند، فضای نظام اسلامی، فضای مردم سالاری است و نقش اصلی آن مردم هستند، پایه آن بر اداره جامعه مبتنی بر آگاهی و عقلانیت و عدالت است.

آیت الله شعبانی با اشاره به سخنان پیغمبر(ص) گفت: بهترین انسان‌ها کسانی است که نفعشان به دیگران برسد و بدترین کسانی که به دیگران ضرر برساند و بدترین انسان ها کسانی هستند که به خاطر دیگران آخرت خود را به خطر بیندازد.

وی با بیان اینکه گاهی عشق به قدرت، تباهی آور است و انسان را به سمت بردگی می برد، افزود: فضای انتخابات باید به سبک اسلامی باشد.
امام جمعه همدان با بیان اینکه در دموکراسی فضای قدرت طلبی حاکم است و در دنیا مسئولین می‌خواهند به قدرت برسند گفت: در اسلام این موضوعیت ندارد و جمهوری اسلامی ابزار تحقق آرمان‌های اسلام است.

وی با اشاره به اینکه کسانی که به مسئولیت می‌رسند باید دغدغشان اسلام باشد، اذعان داشت: مطلوب دشمنان این است که در فضای انتخابات نزاع و درگیری ایجاد کنند تا اعتبار نظام را زیر سوال ببرد و مشارکت را کاهش دهد.
آیت الله شعبانی اظهار کرد: هر کس در جهت نزاع و درگیری پیش برود در راستای اهداف دشمن حرکت کرده است.
وی با اشاره به سخنان رهبر گفت: انتخابات اخلاق محور باشد و کسی که به خون شهدا خیانت و به سرمایه ملی ما خیانت می کند به درد مردم نمیخورند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مردم تلاش کنند اصلح را تشخیص دهند، اصلح یعنی ادامه مسیر خدمت، که این مطالبه مردم است.

وی افزود: تثبیت جایگاه کشور در منطقه و جهان بعد از وعده صادق اتفاق خاصی بود که دولت بعدی باید اقتدار و توان اجرایی بیشتری داشته باشد.

انتهای خبر/ ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218310
  • دیدگاه‌ها برای مراقبت در فضای انتخابات الزامی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.