• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2

مراسم شب های احیای قدر در ۱۵۰۰نقطه تبلیغی استان همدان برگزار می شود

  • کد خبر : 150362
  • 31 فروردین 1401 - 9:39
مراسم شب های احیای قدر در ۱۵۰۰نقطه تبلیغی استان همدان برگزار می شود

حجت الاسلام محمدهادی نظیری گفت: در این ماه مبارک، مراسم احیای شبهای قدر و مناجات پس از دوسال کرونایی به صورت مفصل در تمام مساجد و بقاع متبرکه وهیات ها مساجد و مصلی های استان همدان برگزار می شود. حجت الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفتگویی خبری گفت: بعد از دو […]

حجت الاسلام محمدهادی نظیری گفت: در این ماه مبارک، مراسم احیای شبهای قدر و مناجات پس از دوسال کرونایی به صورت مفصل در تمام مساجد و بقاع متبرکه وهیات ها مساجد و مصلی های استان همدان برگزار می شود.

حجت الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفتگویی خبری گفت: بعد از دو سال سپری کردن بیماری کرونا، امسال با همکاری ستاد ملی کرونا توانستیم شب های قدر را به نحو احسن برنامه ریزی کنیم که در ۱۵۰۰نقطه تبلیغی هیات ها مساجد بقاع متبرکه و مصلی های نماز جمعه و قبور شهدا مراسم را در سراسر استان شاهد هستیم.

وی افزود: از نظر کیفیت برگزاری، بنا بر رنگ بندی شهرهاست است و بهتر است همگی در فضای باز باشند چرا که سلامتی مردم در اولویت قرار داشته و اگر مراسمی هم قرار ایت در محیط بسته باشد، باید تهویه درستی در آن مکان صورت گیرد و حداکثر مدت زمان برنامه در این مکان ها نیز یک ساعت و نیم است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان ادامه داد: اگر رنگ بندی شهری قرمز باشد در فضای بسته، مراسم ها با ۳۰درصد ظرفیت و در شهر نارنجی با۵۰درصد و در مناطق آبی با ۷۰درصد ظرفیت برگزار می شوند.

وی با تاکید بر خشکسالی و کمبود آب در سطح استان گفت: درخواست نزول باران الهی در صدر حاجات مردم باشد چرا که استان شرایط کم آبی را می گذراند.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=150362
  • دیدگاه‌ها برای مراسم شب های احیای قدر در ۱۵۰۰نقطه تبلیغی استان همدان برگزار می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.