• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
1
نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد:

ضرورت انتخاب مدیری دلسوز و کارآمد در انتخابات پیش‌رو

  • کد خبر : 219594
  • 15 تیر 1403 - 10:46
ضرورت انتخاب مدیری دلسوز و کارآمد در انتخابات پیش‌رو
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر نقش کلیدی مدیران در حل مشکلات کشور گفت: انتخاب مدیری دلسوز و کارآمد در انتخابات پیش رو ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی صبح امروز در حوزه انتخابیه مسجد شهید مدرس همدان در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از زحمات خبرنگاران، اظهار کرد: همه مایی که الان اینجا حضور داریم نمی‌دانیم فردا چه کسی رئیس جمهور خواهد شد.

او افزود: ان‌شاالله فردا رئیس جمهور فردا معرفی خواهد شد، از همین الان برایش آرزوی توفیق می‌کنیم. نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه هر کدام از این دو بزرگوار که باشند با اراده و انتخاب ملت انتخاب خواهد شد، تاکید کرد: کسی که فردا دولت جدید و دولت چهاردهم را شکل می‌دهد، وابسته به اراده و انتخاب مردم است.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی خاطرنشان کرد: همه مردم عزیز ما توجه دارند که چقدر انتخاب‌های آنها می‌تواند موثر باشد.

او با بیان اینکه ما الان با دو تا رویکرد و دو نوع مدیریت مواجه هستیم، عنوان کرد: اینکه کدام یک از این رویکردها و کدام یک از این مدیریت‌ها در صحنه اجتماعی ورود پیدا کند قطعاً تاثیرگذار است و هر کدام از این دو رویکرد، تاثیرات خاص خودشان را دارند.

نماینده ولی فقیه ادامه داد: واقعاً ما در طول این ۱۳ دوره گذشته که رئیس جمهور انتخاب کرده‌ایم رویکردها و عملکردهایشان یکی نبوده است، به هر حال مردم هم در این مورد، قضاوت‌های متفاوتی را دارند.

آیت‌الله شعبانی موثقی با بیان اینکه امروز فرصت این هست که بیایم و آن کسی را که احساس می‌کنیم رویکرد درست‌تری دارد را انتخاب کنیم، افزود: آن کسی را انتخاب کنیم که با مدیریتش بتواند مشکلات کشور را حل و فصل کند.

او با تاکید بر اینکه امروز کشور با مشکلات مخصوصاً اقتصادی مواجه است، گفت: طبیعتاً این دو رویکرد ممکن است نتایج مختلف اقتصادی را برای کشور داشته باشند، لذا اجازه ندهیم فقط یک عده دیگری بیایند و بجای ما انتخاب کنند.

نماینده ولی فقیه در همدان به حضور پرشور مردم در این دوره اشاره کرد و یادآور شد: غالبا دور دوم به صورت طبیعی مشارکت‌ها در خیلی از دوره‌ها کمتر اتفاق می‌افتد، اما به نظرم در این یک هفته گذشته شرایط اجتماعی خیلی خوبی شکل گرفت و ستادها فعال‌تر و جدی‌تر در این عرصه ورود پیدا کردند.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219594
  • دیدگاه‌ها برای ضرورت انتخاب مدیری دلسوز و کارآمد در انتخابات پیش‌رو بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.